…Οχτρούς αν τους έκαμα, δεν λυπώμαι, ότι κακό κανενού δεν έκαμα δια το νιτερέσιον μου. Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ᾿νεργήσω κι᾿ ό,τι θέλουν ας μου κάμουν. (Γ. Μακρυγιάννης)
Ο Δημοσιογράφος-Θεολόγος Διονύσης Μακρής και ο βουλευτής του κινήματος «ΝΙΚΗ» εξηγούν γιατί γκρέμισαν τα τερατουργήματα της Εθνικής Πινακοθήκης…







Δεν ειναι καρο ουτε φορτηγο με τους παπαδες επανω κε Μακρη. Ειναι καδος απορριμματων. Δηλαδη οι ιερεις μεσα σε σκουπιδοτενεκε πετιουνται στον γκρεμο !
προς “Lina” ορισμένοι παπάδες το γνωρίζεις πολύ καλά Λίνα και μην παριστάνεις την ανήξερη, είναι πουλημένοι στη νεα τάξη πραγμτάτων, υπάρχει μασονία μέσα και παίζουν μια χαρά το βρώμικο παιχνίδι της ΝΤΠ που ισούται με την σατανίλα, μην παριστάνεις λοιπον την εξυπνη πετώντας μπούρδες