ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ;
“Αν η ΝΔ συγκυβερνήσει με τον Σύριζα, τότε θα γίνει Αξιωματική Αντιπολίτευση η Χρυσή Αυγή. Και είναι δεδομένο πως το κόμμα που γίνεται Αξιωματική Αντιπολίτευση, γίνεται στη συνέχεια και κυβέρνηση. Γι’ αυτό μην παίζουμε με τη φωτιά”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης σε τηλεοπτικό σταθμό.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:
makeleio.gr






