Αναρχικοί και αριστεριστές παρακινούμενοι από το κλίμα που έχουν δημιουργήσει τα πολλά ΜΜΕ και δηλώσεις κυβερνητικών (μέχρι και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας προχώρησε σε μια δήλωση που μπορεί να … παρεξηγθεί) ξυλοκόπησαν μέχρι αναισθησίας έναν 18χρονο στην Πάτρα επειδή είχε στο
προφίλ του στο facebook μία ελληνική σημαία!
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο ομάδα – κατ’ευφημισμόν – “αντιεξουσιαστών”, στην πραγματικότητα συμμορίες περιθωριακών ταραχοποιών επιτέθηκαν χθες το βράδυ σε έναν 18χρονο, ο οποίος καθόταν σε παγκάκι της πλατείας Εθνικής Αντίστασης, γιατί είχαν δει ανάρτηση που είχε κάνει ο νεαρός στο Facebook με … ελληνική σημαία κάτι το οποίο θεωρήθηκε υπέρτατη πρόκληση και ο νεαρός “εθνικιστής και μέλος της συμμορίας της Χρυσής Αυγής”.
Ο 18χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και παρέμεινα νοσηλευόμενος
Αυτή η θεωρία των “δύο άκρων” που καλλιεργούν τα κυβερνητικά κέντρα και η τρόϊκα προκειμένου να επιβιώσει η πολιτική των Μνημονίων μέσω του αποπροσανατολισμού και του εκφοβισμού της κοινωνίας, φαίνεται ότι τελικά θα έχει πολλά θύματα…







