Ο Χατζηνικολάου απείλησε να διακόψει την εκπομπή, γιατί διέκοπτε ενας γιατρός τον Αδωνι, χωρίς… μικρόφωνο!…
“Ουτε στις ελληνικές ταινίες του ’60 δεν γινόταν αυτό. Να μιλάνε χωρίς μικρόφωνο”, ειπε
εκνευρισμένος ο παρουσιαστής, όταν…
ενας συνδικαλιστής γιατρός από την Εύβοια, διέκοψε τον υπουργό – Μπουμπούκο τη στιγμή που μίλαγε για κομπίνες γιατρών και ασθενών (“βαλιτσάκι” το χαρακτήρισε) με σκοπο την άμεση εισαγωγή στο χειρουργείο με το κόλπο της εφημερίας.
Ο Χατζηνικολάου, που απείλησε με διακοπή της εκπομπής, την άκουσε την ερώτηση – που έγινε χωρίς μικρόφωνο-, εμείς όχι και δεν καταλάβαμε γιατί όλο αυτό το θεατράκι.
Ο καραγκιόζης – υπουργός Υγείας μετέτρεψε, την υποτίθεται ανάκριση του, σε φάρσα, μονοπωλωντας τη συζήτηση με τα γνωστά επιχειρήματα – πυροτεχνήματα που χρόνια τώρα χρησιμοποιεί σαν τηλεπλασιέ βιβλίων…
http://nonews-news.blogspot.gr/








