Συνεχίζονται οι ανελέητες μάχες μεταξύ του Απελευθερωτικού Στρατού της Νέας Ρωσίας και των Ναζιστικών Δυνάμεων του Κιέβου, στην Περιοχή του Donetsk στην περιοχή της Ανατολικής Ουκρανίας. Μετά την χθεσινή μάχη δεκάδες σπίτια καταστράφηκαν και 5 στρατιώτες του Απελευθερωτικού Στρατού της Νέας Ρωσίας, έπεσαν νεκροί από τα πυρά των νέο-Ναζί του Κιέβου. 







