ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ARCO Δημήτρης : Υποστήριξη μεγάλης κλίμακας αλλαγών στην εκπαίδευση.

ARCO ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 16 Σεπ 2020 - 20:58

Μπορούμε όλοι να αναδείξουμε καινοτομίες που κάνουν τεράστια διαφορά στη μάθηση των παιδιών/μαθητων/φοιτητων.
Ομως αυτό, δεν μεταφράζεται, στη συστηματική αλλαγή, που απαιτείται, για την επίλυση της μαθησιακής κρίσης.

Ενώ υπάρχουν ολοένα και περισσότερα στοιχεία, σχετικά με το ποιες εκπαιδευτικές στρατηγικές, βελτιώνουν τη μάθηση των παιδιών/μαθητων/φοιτητων, γνωρίζουμε πολύ λιγότερα ,για το πώς να το μεταφράσουμε ,σε βελτιωμένες πολιτικές και πρακτικές σε μεγαλη κλίμακα επιπεδου Κρατους .

Πιστεύουμε ότι η κλιμάκωση των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, βάσει τεκμηρίων ,απαιτεί συνδυασμό τεχνικών και πολιτικών στρατηγικών μηχανισμών, για την επιτάχυνση της υιοθέτησης νέων πρακτικών και την ενίσχυση των τοπικων κοινωνιων ,για μια επιτυχή προσαρμογή.

Αναβαθμίζοντας την ΠΟΙΟΤΗΤΑ της εκπαίδευσης και σε συνεργασία με τοπικά ιδρύματα σε ορισμένες πόλεις, για τη δημιουργία περισσότερων αποδεικτικών στοιχείων και την παροχή πρακτικών συστάσεων ,σχετικά με τη διαδικασία κλιμάκωσης αλλαγων στην εκπαίδευση, ενθαρρύνουμε έναν ισχυρότερο σύνδεσμο μεταξύ έρευνας και πρακτικής.

Απο την θεωρια στην πραξη.
Αυτά τα εργαστήρια δεν είναι φυσικοί χώροι, και τα συνεργαζόμενα ιδρύματα, πρεπει να μάθουν, να υποστηρίζουν και να τεκμηριώνουν τις υπάρχουσες προσπάθειες, για την κλιμάκωση των παρεμβάσεων ,που εστιάζουν στη βελτίωση της μάθησης των παιδιών, καθώς ξετυλίγονται σε πραγματικό χρόνο.

Ο απώτερος στόχος είναι να υποστηρίξουμε πρωτοβουλίες,καθώς κλιμακώνονται, ενώ ταυτόχρονα αποκτούν βαθύτερη εικόνα, για το πώς οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, η κοινωνία των πολιτών (γονεις) και ο ιδιωτικός τομέας, μπορούν να συνεργαστούν αποτελεσματικότερα, για να επιφέρουν μετασχηματισμό μεγάλης κλίμακας, στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ της μάθησης των παιδιών/μαθητων/φοιτητων και την ανάπτυξή τους.

Αντλώντας από μια σάρωση των υπαρχόντων μηχανισμών, και ενημερωμένοι με τη συμβολή των υπευθύνων χάραξης πολιτικής ( Υπ Παιδειας), των επαγγελματιών, των χρηματοδοτών και των ερευνητών από όλη την Ελλάδα, πρεπει να αναπτυχθει , μια ευέλικτη μεθοδολογία σε πραγματικό χρόνο.

Οι βασικές αρχές των εργαστηρίων κλιμάκωσης ,περιλαμβάνουν την υιοθέτηση μιας προσέγγισης συστημάτων, με γνώμονα, τα προβλήματα και με επίκεντρο τον χρήστη, εμπλοκή διαφορετικών ενδιαφερομένων, εστίαση τόσο σε τεχνικές όσο και πολιτικές παραμέτρους και χρησιμοποίηση βρόχων γρήγορης ανατροφοδότησης, με σκοπό να να υποστηρίξουν τους συμμετέχοντες στο εργαστήριο, για να χρησιμοποιήσουν τη μάθηση των παιδιων/μαθητων/φοιτητων, σε πραγματικό χρόνο,για να επιταχύνουν την πρόοδο προς τους στόχους κλιμάκωσης.

Η εργαστηριακή διαδικασία (συνήθως έως τρια χρόνια) θα περιλαμβάνει μια σειρά προσωπικών και εικονικών συναντήσεων (τηλε-διασκεψεις) και εργαστηρίων σε Πολεις, που συγκεντρώνουν υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, επαγγελματίες και μια ποικιλία άλλων ενδιαφερομένων, γύρω από μια συγκεκριμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία, ή ένα σύνολο πρωτοβουλιών στη διαδικασία κλιμάκωσης .

Οι αρχικές συνεδριάσεις (ΤΗΛΕ-ΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ) ,θα επικεντρωθούν στην άρθρωση ενός κοινού στόχου, για την παρέμβαση και στον προσδιορισμό των πιθανών διαδρομών κλιμάκωσης, μαζί με τον εντοπισμό ευκαιριών και εμποδίων, που αντιμετωπίζονται επί του παρόντος ,για την επίτευξη αυτών των στόχων κλιμάκωσης και την πρόοδο .

Στη συνέχεια, το εργαστήριο θα υποστηρίξει μια διαδικασία ανάπτυξης και βελτίωσης ,ενός σχεδίου δράσης , που θα αντιμετωπίζει τις βασικές αιτίες των προκλήσεων , που προσδιορίζονται, και αξιοποιεί ευκαιρίες, για επιτάχυνση της κλιμάκωσης.

Οι συμμετέχοντες θα εφαρμόσουν τα σχέδια κλιμάκωσης και θα ξανα-συναντιουνται με Τηλε-διασκεψη, περιοδικά για περιόδους προβληματισμού, για να αξιολογήσουν τη διαδικασία, να καθορίσουν ποια στοιχεία πρέπει να προσαρμοστούν, να αναλύσουν τα μαθήματα, που έχουν διδαχθεί μέχρι στιγμής και να αξιολογήσουν ,την πρόοδό τους κατά μήκος της πορείας κλιμάκωσης προς τον τελικό στόχο.

Το εργαστήριο, θα χρησιμοποιήσει μια επαναληπτική διαδικασία δοκιμών και βελτίωσης, των ιδεών αλλαγής ,για την ενίσχυση των προσπαθειών , η οποία θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες, να επανεξετάσουν τα δεδομένα που συλλέγονται και να μάθουν, το τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί, για να προσαρμόσουν τα σχέδια και τελικά να προχωρήσουν, κατά μήκος των διαδρομών ,που εντοπίστηκαν ,ενώ θα βελτιώσουν την ικανότητα κλιμάκωσης σε συντομο χρονο.

Συνοπτικά, το εργαστήριο, θα προσφέρει έναν ανακλαστικό, ουδέτερο χώρο ,για τους ενδιαφερόμενους ,για να συζητήσουν κοινές προκλήσεις και ευκαιρίες, που αντιμετωπίζουν κατά την κλιμάκωση μιας συγκεκριμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης, να ανακαλύψουν τις βασικές αιτίες αυτών των προκλήσεων και να εντοπίσουν και να προσαρμόσουν προσεγγίσεις ,για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, συμβάλλοντας τελικά στη βελτίωση με μαθησιακά αποτελέσματα για παιδιά και νέους και οφελος για γονεις .

Ετσι θα παρασχεθει, ένα σχέδιο υψηλού επιπέδου, για το σχεδιασμό και την εφαρμογή των εργαστηρίων, με βάση τις υπάρχουσες προσεγγίσεις και αντλώντας, από τη σχετική θεωρία και πρακτική εμπειρία.

Αυτό περιλαμβάνει, έναν βήμα προς βήμα οδηγό, για την εργαστηριακή προσέγγιση (για προσαρμογή με συνεργάτες σε κάθε τοποθεσία), πιθανά εργαλεία για την υποστήριξη της διαδικασίας, κατά προσέγγιση χρονοδιάγραμμα για τη εργαστηριακή διαδικασία, κριτήρια για την επιλογή εργαστηρίου, περισσότερες λεπτομέρειες για τους συμμετέχοντες στο εργαστήριο, βασικές ερευνητικές ερωτήσεις, μηχανισμοί επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων και μετρήσεις επιτυχίας.

Φυσικά, στο επαναληπτικό και προσαρμοστικό πνεύμα ολόκληρης της διαδικασιας , αναμένετε ότι αυτή η εργαστηριακή προσέγγιση, θα συνεχίσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής του έργου, με βάση τις συμβολές των συμμετεχόντων και των βασικών ενδιαφερομένων στη χώρα και σε πραγματικό χρόνο μαθαίνοντας από την εφαρμογή των εργαστηρίων.

Ευχαριστω ARCO Δημητρης.

Y.Γ ΟΙ…. ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ;

Άγιοι Θεόδωροι: Αντιδράσεις γονέων για παιδιά παράνομων αλλοδαπών που θέλει η κυβέρνηση να «ενταχθούν» στο σχολείο

https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/esoteriki-asfaleia/914900_agioi-theodoroi-sfodres-antidraseis-goneon-gia-endehomeni

Στο Γυμνάσιο-Λύκειο Αγίων Θεοδώρων ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων αποφάσισε να κλείσει το σχολείο σε περίπτωση που ενταχθούν σε αυτό τα ανήλικοι αλλοδαποί από το ΚΕΠΑ που βρίσκεται στην περιοχή……..

Ε.ΛΑ.ΣΥΝ: Ρίψη φειγ βολάν σε σχολεία – «Όχι στον φασισμό της μάσκας!» (ΧΡ ΑΥΓΗ).

https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/914916_elasyn-ripsi-feig-volan-se-sholeia-ohi-ston-fasismo-tis-maskas

Ενημερωτική δράση με ρίψη ΦΕΙΓ-ΒΟΛΑΝ για τους περιορισμούς που φέρνει η υποχρεωτική χρήση της μάσκας στα σχολεία πραγματοποίησαν μέλη του κόμματος Ε.ΛΑ.ΣΥΝ…….

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr