Μετα τα αρθρο μου που αναφερει τι λεει η ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ,η πλεον αρμοδια σε αυτην την πρωτοφανη κριση επιδημιας και οχι τι λενε καποιοι που απο γραφοντας ερμηνειες προφητειων κατα το δοκουν εγιναν….ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΙ με απωτερο σκοπο τα ψηφαλάκια.
Ας δουμε μερικες βάσιμες οδηγιες για την εκπαιδευση των παιδιων.Τα παροντα ειναι οδηγιες απο Υπουργεια εθνικης παιδειας τοσο ΗΠΑ οσο και αλλων χωρων.
ARCO Δημητρης : Παιδιατρική Εταιρεία: Γιατί τα παιδιά πρέπει να φορέσουν μάσκες στα σχολεία
ARCO Δημητρης : Παιδιατρική Εταιρεία: Γιατί τα παιδιά πρέπει να φορέσουν μάσκες στα σχολεία
“Η βασική αρχή του ατομικισμού, στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ οδηγεί σε σημαντικές συνέπειες για την υγεία του πληθυσμου σε ολόκληρη τη χώρα.
Πρωταρχικός λόγος που δόθηκε από τους λιγοστούς ανθρώπους για να μην φορούν μάσκα είναι ότι είναι …. δικαίωμά τους να μην το κάνουν και αυτο θελουν ανεγκεφαλα να το επεκτείνουν στα παιδια τους.
Το δικαιωμα ομως ανθρωπων που θελουν να προστατευθουν τοσοι οι ιδιοι οσο και τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ απο ανεγκεφαλους ωχαδελφιστες δεν το υπολογιζουν.
Ενα σημαντικο μερος 75% επιθυμει να κανει το εμβολιο τοσο στους ιδιους οσο και στα παιδια τους ενω ακομα μεγαλύτερο ποσοστό επιθυμει την μασκα θεωρώντας την ως αναγκαια.Το παθημα του Μαρτιου δεν εγινε μαθημα οταν ολοι καναμε λαθος οτι οι ηλικιωμενοι διασπερνουν τον Κορωνα-ιο ενω στην πραγματικοτητα σενεβαινε το αντιθετο.
Το 25% των κατοίκων του πλανήτη απορρίπτουν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού!
Το 25% των κατοίκων του πλανήτη απορρίπτουν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού!
…….. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα το 74% δήλωσε πρόθυμο να εμβολιαστεί, ενώ το 26% είπε ότι διαφωνεί, κι όπως επισημαίνουν οι ειδικοί τα ποσοστά αυτά δεν είναι αρκετά για να νικηθεί η πανδημία.
Οι νεαρες ηλικιες μετεδιδαν τον ιο απο τον ενα στον αλλο και οι ηλικιωμενοι ηταν οι …αποδέκτες με οικτρό τελος (θανατος λογω καποιας μορφης παθησης).
Βαλαμε ολοι κατα νου το..΄΄υποκειμενο νοσημα΄΄ και ειπαμε ΄΄εμας΄δεν μας κολλαει δεν εχουμε τιποτα σοβαρό΄΄ ενω συνέβαινε το αντιθετο.
Φανηκε ξεκαθαρα οτι σε ολες τις ενημερώσεις οι λεξεις που΄΄επαιζαν΄΄ηταν ΄΄υποκειμενο νοσημα΄΄και ΄΄ηλικιωμενοι΄΄ αφηνοντας το μεγαλυτερο μερος της Κοινωνιας που δεν ηταν ηλικιωμενοι με … ΄΄υποκειμενο νοσημα΄΄.Σιγουρα κατι δεν λειτουργούσε σωστα.
Υποκειμενο νοσημα θεωρειται απο παχυσαρκια,πονος μεσης, μεχρι σοβαρο καρδιολογικο,δεν ειναι κατανάγκη να ειναι το ατομο ενα βημα πριν τον θανατο.
Εξαλλου ο Κορωνα -ιος αναπτερωθηκε,οταν νεοι/ενήλικες που δεν ακουσαν για προφυλαξεις, γυρισαν απο διακοπές.Διακοπες για μπανιο ,δεν πηγε ο παππους και η γιαγια.
Σιγουρα ειναι αβολη η μασκα αλλα αναγκαια και κανεις δεν θελει να παραδεχτει οτι με την συμπεριφορα του, αναγκαζει το παιδι του να αποτελει Δημόσιο κινδυνο για την Κοινωνία.
Εν αναγκη ας το κρατήσει σπιτι του,λαμβανοντας ενα Voucher να πληρωνει δασκαλους και καθηγητες, ειτε διαδικτυακο μαθημα ,αναλαμβανοντας την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΟΜΙΚΑ να τελειωσει την ετησια εκπαιδευση. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΚΑ για 12ετή εκπαιδευση των παιδιων.
Οπως το κρατος κανει τα παντα για να βοηθησει ας στριμωχτουν καποιοι/ες παραμενοντας στο σπιτι να ασχοληθουν με το παιδι τους .
Με το Lockdown επαθαν καποιοι ψυχικο τραλαλα παραμενοντας στο σπιτι ,κυριως ατομα χαμηλων δεξιοτητων και μορφωσης.
Το προβλημα με τετοια ατομα ειναι οτι δεν θελουν να παραμενουν με το παιδι τους, κανοντας τα σπιτια ΄΄τοπους συναντησης ΄΄και ξενοδοχεια υπνου.
Παρ ‘όλα αυτά, τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι η χρήση μάσκας μπορεί να αυξηθεί εάν διασφαλίσουμε την πρόσβαση στις μάσκες και συνεχίζουμε να τονίζουμε το συλλογικό καλό για την υγεια ΟΛΩΝ, που προέρχεται από τη χρήση τους.
Επίσης η κατάσταση της μάθησης στα ΠΑΙΔΙΑ ,κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με ανάλυση του ρόλου των πατέρων, στην ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας, οπως και οι ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΙΣ σχολικές εγκαταστάσεις, επιδεινώνουν τις ανισότητες μεταξύ των περιθωριοποιημένων μαθητών και τους τρόπους, με τους οποίους οι υπευθυνοι της εκπαίδευσης πρεπει να προσαρμόζουν την εκπαίδευση στην Εποχή ΚΟΡΩΝΑ-ΙΟΥ COVID-19.
“Όπως όλες οι γονικές μορφές, οι πατέρες έχουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο να διαδραματίσουν στην οικοδόμηση του εγκεφάλου των παιδιών τους και αυτο ειναι ιδιαίτερα αληθές κατά τη διάρκεια της κρίσης ΚΟΡΩΝΑ-ΙΟΥ COVID-19.
Οι μη ασφαλείς σχολικές εγκαταστάσεις αυξάνουν τις ανισότητες.
Περίπου τα 2/3 σχολικων εγκαταστάσεων, πρέπει να αντικαταστήσουν τα συστήματα θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού τους ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ με τα Voucher ανα μήνα οτι γινεται σε ξενα κρατη π.χ Αυστρία
Αυτά τα ανεπαρκή συστήματα βρίσκονται δυσανάλογα σε σχολεία με υψηλό ποσοστό μαθητών και σε συνθήκες φτώχειας,οπως η επαρχια.
Έμειναν ολοι συγκλονισμένοι όταν διαβασαν ότι οι Mασκες διατηρουν τόσο απαρχαιωμένες απόψεις σχετικά με την ανάπτυξη των παιδιών και τον ρόλο ενός πατέρα σε αυτό. Παλαιο-μοδιτες, του αφηστε με στον κοσμο τον …δικο μου.
Διότι στην πραγματικότητα, υπάρχουν τόσα πολλά που μπορούν να κάνουν οι Mασκες και όλοι οι μπαμπάδες,στην εποχή του COVID-19.
Όπως εγραψα σε όλες τις γονικές μορφές, οι πατέρες διαδραματίζουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση του εγκεφάλου των παιδιών τους.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το μόνο που χρειάζεται είναι να καλλιεργήσουμε τη συζήτηση και την ανταπόκριση της αλληλεπίδρασης του ενος με τον αλλον.
Αυτές οι αλληλεπιδράσεις επηρεάζουν ιδιαίτερα τα πρώτα τρία χρόνια της ζωής του παιδιού, όταν η ανάπτυξη του εγκεφάλου είναι πιο γρήγορη.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δισεκατομμύρια νευρικές συνδέσεις δημιουργούνται, δημιουργώντας ,το περιπλοκο κύκλωμα του εγκεφάλου,που γίνεται το θεμέλιο στο παιδί για μάθηση και πειθαρχία.
Και χάρη στις πρόσφατες εξελίξεις στη νευροεπιστήμη, εγινε γνωστό ότι η΄΄συνομιλία΄΄ αυτη ,αυξάνει την ενεργοποίηση του εγκεφάλου και τελικά συμβάλλει στον ισχυρότερο σχηματισμό δεξιοτήτων.
Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός, > ότι όταν οι μπαμπάδες που ασχολούνται ενεργά με τα μωρά και τα μικρά παιδιά τους<, επηρεάζουν θετικά τα παιδιά τους, σε ένα ευρύ φάσμα αποτελεσμάτων ,συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων γνωστικής, γλώσσας και εκτελεστικής λειτουργίας .
Για παράδειγμα, μια μελέτη του 2006 διαπίστωσε ότι τα παιδιά τριών ετών σημείωσαν υψηλότερη βαθμολογία στις γνωστικές εξετάσεις όταν οι πατέρες τους έπαιξαν θετικά μαζί τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ,ανταποκρινόμενοι στα σήματα των παιδιών τους και αξιοποιώντας τις δεξιότητες που είχε ήδη δείξει το παιδί ,από τα νήπια των οποίων οι πατέρες ήταν υπερβολικά αρνητικοί ή στον έλεγχο ,ενώ επαιζαν.
Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι τα νήπια των οποίων οι πατέρες, τα διαβάζουν ως βρέφη, πέτυχαν υψηλότερη βαθμολογία, στις γλωσσικές αξιολογήσεις.
Ορισμένες μελέτες για ετεροφυλόφιλα ζευγάρια έχουν διαπιστώσει ακόμη και ότι ορισμένες ενέργειες, όταν γίνονται από μπαμπάδες, έχουν ακόμη μεγαλύτερη επίδραση στην ανάπτυξη ενός παιδιού από ό, τι αν αυτή η ενέργεια είχε γίνει από μια μαμά.
Μια μελέτη του 2014 έδειξε ότι ορισμένα νήπια των οποίων οι πατέρες συχνά, τους διάβαζαν,είχαν καλύτερα δεκτικό λεξιλόγιο και γνωστικές δεξιότητες ένα χρόνο αργότερα.
Αντίθετα, η συχνή ανάγνωση των μητέρων δεν φαίνεται να έχει σχέση με τις βελτιωμένες δεξιότητες λεξιλογίου ενός μικρού παιδιού.
Αυτή η μελέτη δεν σημαίνει ότι όλα τα νοικοκυριά πρέπει να έχουν μπαμπάδες για να βελτιώσουν το λεξιλογιο τους τα νήπια ,ούτε σημαίνει ότι οι μητέρες δεν διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη της παιδικής γλώσσας.
Αντίθετα, η μελέτη λέει ότι σε οικογένειες με πατέρες, οι μπαμπάδες έχουν μια μοναδική ικανότητα να επηρεάζουν τις αυξανόμενες γλωσσικές ικανότητες των μικρών παιδιών τους.
Πρόσφατα, σε μια ομάδα πατέρων που μαθαίνουν και αγκαλιάζουν την επιστήμη της πρώιμης ανάπτυξης του εγκεφάλου , ενα πρόγραμμα τους δίδασκε, την επιστήμη της πρώιμης ανάπτυξης του εγκεφάλου των παιδιών τους και τον κρίσιμο ρόλο που μπορούν να παίξουν σε αυτήν την ανάπτυξη.
Διδάσκει επίσης εύχρηστες στρατηγικές για τη δημιουργία περισσότερων συζητήσεων και αλληλεπίδρασης σε καθημερινές αλληλεπιδράσεις με τα παιδιά τους.
Επομενως η μασκα στα παιδιά παιζει σημαντικο ρολο τοσο στην υγεια τους οσο και στην μάθηση ,πειθαρχία με την προυποθεση ο μπαμπας να ειναι ΠΑΤΕΡΑΣ .
Το ΄΄υποκειμενο νοσημα΄΄στην σημερινη συνεχως μεταβαλλομενη εποχη ειναι οτι δεν υπαρχουν γονεις αλλα ιδιοκτητες παιδιων με σπιτια ξενοδοχεια υπνου.
Ευχαριστω ARCO Δημητρης..