Τα “ΔΕΝ” που γίνονται “ΝΑΙ”.
Το παιχνίδι που στήνεται για μια ακόμη φορά στις πλάτες των Ελλήνων.
Το ερώτημα είναι αν για μια ακόμη φορά θα πέσουν στην λούμπα ενός κόμματος που διέλυσε τα
πάντα.
Πόπη Σουφλή
Την άποψη ότι η ΝΔ δεν πρόκειται να συνεργαστεί ποτέ με τους «νεοναζί» της Χρυσής Αυγής επανέλαβε και σήμερα η εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ, Άννα Ασημακοπούλου στον απόηχο των δηλώσεων του ιστορικού στελέχους του κόμματος Βύρωνα Πολύδωρα, ο οποίος υποστήριξε χθες πως η ΝΔ θα πρέπει να σχηματίσει ένα «μέτωπο» με την Χρυσή Αυγή προκειμένου να αντιμετωπιστεί η τρόικα.




