Ο γ.γ. του ΕΠΑΜ Δημήτρης Καζάκης αναφέρεται στον όρο “ρήτρα αποικίας”, σε σχέση με το ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ.
Απόσπασμα από τη συνέντευξη του στην Όλγα Λασκαράτου, στην διαδικτυακή εκπομπή “Οικονομία με τέχνη και Τέχνη με οικονομία” στο ραδιόφωνο http://www.toradiofono.gr στις 10 Οκτωβρίου 2013.







