Στο ερώτημα αν θα πρέπει να διαλέξουμε να πληρώσουμε τις συντάξεις ή την δόση στο ΔΝΤ η απάντηση ήταν απολύτως ξεκάθαρη:«Δεν υπάρχουν διλήμματα για εμάς.Αν πρέπει να διαλέξουμε σαφώς και θα πληρώσουμε τις συντάξεις και τους μισθούς και έχουμε την δυνατότητα να συζητήσουμε εντός 30 ημερών για το τρόπο καταβολής της δόσης!»
olympia.gr






