βουλευτές ώστε να ψηφίσουν Σταύρο Δήμα, πέρα από το ότι προκαλούν την οργή του Έλληνα, οφείλουν να προκαλέσουν και σκέψεις.
Με κυριότερη αυτή: Αν πράγματι χώνουν τόσο χρήμα για μία ψήφο, τι ποσά θα πάρουν πίσω αν μείνει η Ελλάδα στα χέρια του Αντώνη και του «Μπένι».
Αν πιστέψουμε ότι το ποσό είναι… φιξ, άρα 3 εκατ. ευρώ στον καθένα, το σύνολο μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 60 μιλιόνια. Και αν κάποιος ή κάποιοι κάνουν ή επιδιώκουν να κάνουν μία τέτοια επένδυση, τι κέρδος ανταποδοτικό προσδοκούν και αναμένουν;
Μια και το’φερε η κουβέντα για τα φράγκα, αλήθεια ο Μελάς, μετά το ντόρο που προκαλείται με τον Χαϊκάλη, πώς θα ψηφίσει στις υπόλοιπες ψηφοφορίες;
Και πώς θα πείσει τον κόσμο ότι όλα είναι κρυστάλλινα;
Απλά αναρωτιέμαι…






