Όχι το ηχητικό , σίγουρα τέτοια κλιπς υπάρχουν σε πολλά στικάκια και πιθανότατα πιο καυστικά.
Απίστευτο για τα χρονικά είναι πως κάτι τέτοιο βγαίνει στο προσκήνιο τη δεδομένη χρονική στιγμή και μάλιστα αντί να δοθεί βάση στην καταγγελία του Κασσιδιάρη , ο προεδρεύων ζητά να μην γραφτεί τίποτα στα πρακτικά.
Χούντα ρε σου λέω , χουντάρα του κερατά!!!
Δεν μπορεί να είναι αυτός στο ηχητικό ο Πρωθυπουργός της Χώρας μου.
Δεν μπορώ να το διανοηθώ λέμε.
Ποια η διαφορά μας από καθεστώτα όπως της Β.Κορέας; Ποια η διαφορά του Σαμαρά από τον Κιμ-Γιονγκ-Ουν;
Θα μου πεις τι περίμενες ; Οτι ήταν τίποτε αγγελούδια ;
Όχι … αλλά είναι άλλο να το υποψιάζεσαι και να το πιστεύεις και άλλο να το βλέπεις μπροστά στα μάτια σου.
Σαμαρά ! Νομίζω ήρθε η ώρα να πας σπιτάκι σου … για να μη σε στείλει ο λαός πουθενά χειρότερα …
Υγ: και πρόσεχε , Μην τύχει και βγούνε αυτοί οι τρεις έξω κάποια μέρα και μαζί με εμάς γ@μ@σουν κι εσένα!!!
Δείτε το άλλη μία !






