υποσυνείδητο του ανθρώπου, το ψεύτικο μήνυμα ότι αυτό το πρόγραμμα μας διέσωσε. Πρέπει δηλαδή να αισθανόμαστε και κάτι σαν ευγνωμοσύνη από πάνω. Ο σωστός όμως τίτλος θα έπρεπε να ήταν:
«ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ».
Και μάλιστα αυτό το πρόγραμμα επιβάλλεται εκβιαστικά.
Είναι ή όχι αυτή η αλήθεια;
Είδατε λοιπόν πως η αλήθεια αλλάζει εντελώς με την προπαγάνδα, την οποία δίνει η ολιγαρχία να μασούν οι μάζες;;;






