Ο Αμοιριδης της ΔΗΜΑΡ είπε μεγάλη κουβέντα πει από λίγο στην Ποπη Τσαπανίδου: “Ο Κουβελης δεν θα προσέλθει σε διάλογο με την ΕΡΤ κλειστή!!!”
Επειδή λοιπόν η συνάντηση είναι αύριο και η ΕΡΤ δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ανοίξει,
αναμένουμε να δούμε την
καρέκλα του άδεια.
Εάν προσέλθει, ας πάρει κρίκους, χούλα-χουπ και κορινες, για την ανάλογη εμφάνιση.




