Γράφει ο βαβατιβι
η αθροα και αφθονη συσσωρευση μισους
απο τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ στο προσωπο του Αντωνη
που τον θεωρει ως ηθικο αυτουργο
για τις 5.000 αυτοκτονίες
για τα χαρατσια
για τους υπερβολικους φορους
για την εξαθλιωση των συμπολιτων του
για ….
για…….και δεν εχει τελος ο καταλογος των δεινων
κανει τον Μητσοτακουλα να χαιρεται αφου
τοσο μισος δεν εχει μαζεψει ουτε
ο ιδιος ο επιτιμος της νουδου !!!
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΛΟΝ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ ΜΕΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟΔΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ….







