δοκιμαζόμενος ελληνικός λαός έβαζε βαθιά το χέρι στην τσέπη για να φρουρείται η οικία του Κοκού στο Πόρτο Χέλι κατά τις νυχτερινές ώρες ενώ κατά τις μετακινήσεις του η ΕΛ.ΑΣ. του διέθετε και ένα…
περιπολικό για συνοδεία!!! Απο πρώτης Ιουνίου λοιπόν ο γίγαντας Δένδιας θεώρησε ότι ο Κοκός κινδυνεύει- απο τι άραγε;- και αποφάσισε να φρουρείτα το σπίτι του 24 ώρες το 24ώρο!!! ‘Επεσαν απο τα σύννεφα λοιπόν οι άμοιροι αστυνομικοί της Αργολίδας που δεν φτάνουν ούτε για…ζήτω να καλύψουν τις ανάγκες της περιοχής και καλούνται τώρα να κάνουν μπεϊμπι σίτινγκ στον Κοκό 24 ώρες!!!
Σχετικό θέμα
Με μια στρατιά από αστυνομικούς…







