Όσο πλησιάζει η ώρα της ψηφοφορία στη Βουλή για τη συμφωνία, τόσο το Μέγαρο Μαξίμου και η Αριστερή Πλατφόρμα θα χορεύουν σε ρυθμούς σκληρού ροκ. Μόνο που υπάρχει μια λεπτομέρεια…
Υπουργοί που ανήκουν στην προεδρική πτέρυγα, όπως λέγεται στο παρασκήνιο, κατόπιν συνεννόησης με το Μέγαρο Μαξίμου, έχουν πάρει εντολή να βγουν και να «σπρώξουν» τον Παναγιώτη Λαφαζάνη και όσους τον ακολουθούν από το ΣΥΡΙΖΑ, χρησιμοποιώντας τον όρο «πολιτική ομηρεία!».
Σήμερα, δεν είναι τυχαίο πως ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου βγήκε και είπε ανοιχτά να φύγουν από τον ΣΥΡΙΖΑ όλοι οι διαφωνούντες βουλευτές, επισημαίνοντας πως πρέπει να απελευθερώσουν τον Αλέξη Τσίπρα από την «πολιτική ομηρεία».
«Δεν μπορεί να είναι μέλη της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ όσοι καταψηφίσουν τη συμφωνία» είπε στο ΣΚΑΪ και τους κάλεσε να παραιτηθούν προκειμένου, όπως υπογράμμισε, να διευκολύνουν με τις κινήσεις τους την κυβέρνηση.
«Να απελευθερώσουν από την πολιτική ομηρεία τον Τσίπρα όσοι διαφωνούν. Δεν μπορεί να εφαρμόσει η κυβέρνηση το πρόγραμμά της χωρίς στήριξη από ένα μεγάλο μέρος της ΚΟ της. Δεν μπορεί να είναι μέλη της ΚΟ όσοι καταψηφίσουν τη συμφωνία πρέπει να διευκολύνουν με τις κινήσεις τους αυτή την κυβέρνηση», είπε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι ο πρωθυπουργός έκανε ό,τι μπορούσε στη διαπραγμάτευση.






