Έχουν βάλει «κόκκινη γραμμή» το ΔΝΤ και ο Σόιμπλε να απολυθούν οι καθαρίστριες και όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που επαναπροσλήφθηκαν με το διάταγμα Κατρούγκαλου. Με αυτόν τον τρόπο, το κράτος λέει θα γλιτώσει περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Και την ίδια στιγμή, χαρίζεται το μεγαλύτερο μέρος από τα δανεια του Βωβού που ανέρχονται σε 618 εκατομμύρια ευρώ! Δηλαδή, 200 χρόνια μισθοδοσίας των επαναπροσληφθέντων, πληρωμένα από το αίμα του Ελληνικου λαού μέσω του ΤΧΣ!
Και οι δήθεν «τεχνοκράτες» δεν λένε κουβέντα! Ουτε λέξη!
Διότι εαν στηλιτεύσουν τον κάθε Βωβό, στην ουσία κατηγορούν το μαύρο μέτωπο των «πιστών υπηρετών» τους εντός Ελλάδος. Αποκαλύπτουν την συνεργεια τους στην καταστροφή της χώρας μέσω του πλιάτσικου που έκαναν οι εκλεκτοί τους στην πραγματική οικονομία!
Όταν λοιπόν διαπραγματεύεσαι με τέτοιους απατεώνες, Αλέξη, ετοιμάσου ΚΑΙ για ρήξη με όποιο τίμημα.






