Γράφει ο μπλακ-αης
Δηλαδη για καταλαβω …λεμε οτι τωρα με την Εισαγγελικη εντολη για το κειμενο- καλεσμα των εφεδρων το Σαββατο και την ονειροφαντασιωση των πανικοβλητων ηλιθιων εγκαφαλων τβν
εξουσιαστων μας ολοι μας οοοολοι μας ειμαστε εν δυναμει πραξικοποιματιες εεεε και πολυ περισσοτερον οσοι επισκεπτομασταν και γραφαμε εδω περα δω…..
δηλαδη θελετε να πειτε οτι τωρα οοοολλλοι εμεις που γραψαμε εδω στην γειτονια μας θα παμε πακέτο στον Εισαγγελεα που κανει ερευνα για το καλεσμα των εφεδρων…;;;
φτουυυυ και εχω κανει λαθος και εχω και απλωμενη την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ στο σπιτι μου και που καθε φορα που κυμματιζει γεμιζω ενεργεια και δυναμη!!!!
καλα κυρ Εισαγγελεα παω μεσα μονος μου δεν χρειαζεται να κουραζεσαι τι να το ψαχνεις; ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και θα ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ….
και να φανταστεις βρε παιδι μου οτι ο Αντωνης ο εγγονος αυτης που αυτοκτονησε για να μην ζησει στην δικτατορια των ναζιστων εισβολεων εγκαθυδρυσε την κοινοβουλευτικη δικτατορια….
και την καταπιεση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και της ΙΣΟΤΗΤΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ
φτουυυ παλι λαθος εκανα….καλα κυρ Εισαγγελεα θα παω πιο βαθια μεσα μην ενοχλησε ξερω τα ορια της δημοκρατιας του Αντωνη και του Βαγγελη
επειδη ομως ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ σημαινει ΦΩΣ/ΑΛΗΘΕΙΑ/ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ/….. δεν νομιζω οτι θα καταφερετε να μου βγαλετε απο μεσα μου αυτα που εχω απο τον παππου μου τον ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ τον ΠΡΩΤΑΓΩΡΑ τον ΙΟΥΛΙΑΝΟ τον ΑΓΑΜΕΜΝΩΝΑ τον …(δεν τολμω ουτε το ονομα του νααναφερω χωρις συγκινηση και δεος σεβασμου) ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ …
ξεχασα να αναφερω οτι δεν χρειαζεται να κανει κανεις αλλος πραξικοπημα το εχουν προλαβει αυτοι που μας εξουσιαζουν… και δεν νομιζω οτι ενδιαφερεται και καποιος για κατι τετοιο … απλα ειναι το γνωστο μοτιβο / “μαντρωμα” των Πολιτων απο την εξουσια







