Βιαζόταν ο υπηρέτης να κλείσει η συμφωνία μέχρι σήμερα γιατι κλείνει η γερμανική Βουλή και τι θα κάνουμε τωρα!Τέτοια ήταν η πρεμούρα που είχαν εκεί στο παραμάγαζο του Βερολίνου.Δυστυχώς για αυτούς δεν επήλθε η αναμενόμενη συμφωνία.Και τώρα το γυρίζουν λέγοντας οτι θα υπογράψουν όποια και αν είναι!Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από το κόμμα των εργολάβων και των δημοσκοπήσεων!






