ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΝΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
«Ενώ το δίδυμο Σαμαρά – Βενιζέλου υποσχέθηκε φρένο στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, τελικά πατάει γκάζι και με διαδικασίες fast track ανάβει πράσινο φως στις τράπεζες…
να βγάλουν στο σφυρί τα σπίτια του φτωχοποιημένου ελληνικού λαού, ο οποίος δεν πρόκειται πλέον να δεχθεί παθητικά τη μνημονιακή του μοίρα».
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/







