• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Πέμπτη, 13 Αυγούστου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΚΛΟΙΟΣ

Ο χυμός ντομάτας «ξορκίζει» τον καρκίνο του μαστού

13 έτη ago
in ΚΛΟΙΟΣ, ΥΓΕΙΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Μια νέα έρευνα έρχεται να προστεθεί στις αντικαρκινικές ιδιότητες της ντομάτας και αυτή αναφέρει ότι ο χυμός της ντομάτας απομακρύνει τον κίνδυνο προσβολής από καρκίνο του μαστού.
Σύμφωνα με τη μελέτη του πανεπιστημίου Rutgers στο Νιου Τζέρζι, ένα ποτήρι χυμός ντομάτας
ημερησίως αυξάνει στον ανθρώπινο οργανισμό την ποσότητα της ορμόνης που συμβάλλει καθοριστικά στην απομάκρυνση της ασθένειας. Ειδικότερα, με τον χυμό αυξάνονται κατά 9% τα επίπεδα της αδιπονεκτίνης, μιας ορμόνης που εμπλέκεται στον έλεγχο της συσσώρευσης του λίπους (το οποίο είναι γνωστό ότι αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου), των επιπέδων της γλυκόζης, στη διασφάλιση της υγιούς γήρανσης και στην ενίσχυση της μακροζωίας.

Στη μελέτη συμμετείχαν γυναίκες ηλικίας άνω των 55 ετών, οι οποίες είτε ήταν υπέρβαρες, είτε είχαν κάποιο συγγενικό πρόσωπο που είχε προσβληθεί από καρκίνο του μαστού – παράγοντες που αύξαναν κατά πολύ τον κίνδυνο που διέτρεχαν να νοσήσουν και οι ίδιες.(greenweek)
pygmi.gr

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.
Slider

Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.

by admin
4 ώρες ago
Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο
Slider

Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο

by admin
20 ώρες ago
Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!
Slider

Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!

by admin
20 ώρες ago
ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ! Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αρχίζει να προσθέτει φάρμακο που προκαλεί αποβολές στα τρόφιμα για «γενικότερο καλό»
ΥΓΕΙΑ

ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ! Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αρχίζει να προσθέτει φάρμακο που προκαλεί αποβολές στα τρόφιμα για «γενικότερο καλό»

by admin
1 ημέρα ago
Next Post
Ήρθε η ώρα της ιστορίας Αντώνη Σαμαρά. Το 1993 ξανάρχεται

Ήρθε η ώρα της ιστορίας Αντώνη Σαμαρά. Το 1993 ξανάρχεται

Πόθεν το αίσχος?

Πόθεν το αίσχος?

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr