αντικείμενο διαβούλευσης από την κυβέρνηση και τους Ευρωπαίους εταίρους, από τα μέσα ενημέρωσης αφήνει ο Άδωνις Γεωργιάδης μέσω Twitter. Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας επικαλούμενος το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου, Μιχάλη Ιγνατίου, σχολίασε για το νέο πρόγραμμα:
«Ο @mignatiou έσωσε σήμερα το πρωί την Τιμή της ελληνικής Δημοσιογραφίας αρνούμενος να πει τα ψέματα που δυστυχώς λένε εδώ.”Λέγεται Μνημόνιο”».
Δείτε το tweet:






