επισκεφθεί τη Μόσχα τον ερχόμενο Μάιο για να μετάσχει στους εορτασμούς για τα 70 χρόνια από τη νίκη των Σοβιετικών επί της ναζιστικής Γερμανίας στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ανακοίνωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου.
Αυτή θα είναι η πρώτη επίσημη επίσκεψη του Βορειοκορεάτη ηγέτη στο εξωτερικό από το 2011, όταν ανέλαβε την εξουσία. Ο προσωπικός απεσταλμένος του βρέθηκε στη Μόσχα τον περασμένο μήνα στο πλαίσιο των προσπαθειών που καταβάλουν οι δύο χώρες για τη βελτίωση των σχέσεών τους.
“Ναι, έχει σταλεί πρόσκληση”, είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ στο πρακτορείο ειδήσεων Tass.
Η Ρωσία γιορτάζει τη νίκη της ΕΣΣΔ στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο στις 9 Μαΐου.
makeleio






