” Όταν κερδίσουμε τις εκλογές όλα θα αποκατασταθούν. ”
Η φράση διαμάντι!
Πρώτα απ’ όλα παλικαρόπουλε τί: ”όταν”;
Πώς ”όταν”; Δηλαδή; Όπως λέμε”όταν βγάλει ο ήλιος κέρατα”;
Γίνε πιό συγκεκριμένος. Πες: ”την Δευτέρα”. Πες: ”στις 26”. Πώς θες να σε πάρει ο άλλος στα σοβαρά;
Ύστερα τί θα πεί ”θα αποκατασταθούν”; Έκανες κάτι στραβό που χρειάζεται αποκατάσταση; Σύ δεν έσωσες την χώρα και εμάς μαζί;
Τί ηττοπάθειες είναι αυτές: ”θα αποκατασταθούν”, και έμμεσες παραδοχές αποτυχίας; Πώς να ξαναεμπιστευτεί κανείς έναν χαμένο,(όνομα και πράμα);
Και τελικά όταν λες ”όλα” τί εννοείς;
Θα ξαναδώσεις πίσω μισθούς και συντάξεις; Άρα όταν τις έκοβες ήταν λάθος;
Θα ξανανοίξεις 300.000 επιχειρήσεις που έκλεισες και θα ξαναπροσλάβεις τους υπαλλήλους;
Θα δώσεις πίσω τα λεφτά που εκλεψες από την άδικη και αντισυνταγματική υπερφορολόγηση;
Θα ξαναλειτουργήσεις τα νοσοκομεία που κατάργησες; Και δεν θα πεθαίνουν οι γέροι από αδυναμία προμήθειας φαρμάκων;
Θα ξαναφέρεις πίσω τους δεκάδες χιλιάδες νέους με ακριβοπληρωμένα απ’ τον λαό πτυχία, που έστειλες να υπηρετήσουν τους βησιγότθους;
Θα ξαναγοράσεις στην εξευτελιστική τιμή που τα ξεπούλησες, ΟΠΑΠ, αεροδρόμια, λιμάνια, Ελληνικό, δημόσια κτήρια, ακόμα και νησιά;
Θα επανεγγραφούν στο ακέραιο τα χρέη των εκδοτών-καναλαρχών-εργολάβων, του Μεγάρου Μουσικής και των κομμάτων που διέγραψες, για να μην πέφτουν στις πλάτες του λαού;
Θα άρεις το βάρος των 110 (και πάνω) δις ευρώ για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών που φόρτωσες σαν χρέος στον Ελληνικό λαό; Και πού πήγαν όλα αυτά τα δις και τώρα θυμήθηκαν τάχα οι ευνοημένοι σου τραπεζίτες ότι έχουν ”πρόβλημα ρευστότητας”;
Και τέλος: θα ξαναφέρεις στην ζωή, τους επτά χιλιάδες έλληνες που αυτοκτόνησαν εξ αιτίας της εγκληματικής πολιτικής σου;
Θα τα κάνεις ΟΛΑ αυτά;
Άσε λοιπόν τα ”καλαματιανά” που ξέρεις, ξεφορτώσου μας,
..κι άσε μας ήσυχους στη φτώχεια μας!
Να περάσει ο επόμενος!..






