Πρωτογενής τομέας (γεωργία κ.λ.π.) 3,8%
Δευτερογενής τομέας (μεταποίηση και κατασκευές) 13,4%
Τριτογενής τομέας (υπηρεσίες και τουρισμός) 82,8%.
Σας καλούμε λοιπόν να σκεφτείτε
τι θα κάνατε εσείς αν είχατε την εξουσία;
Ας σημειωθεί ότι το δημόσιο χρέος είναι στο 180% περίπου του ΑΕΠ.
Ποια ανάπτυξη εντός του ευρώ και παραμύθια της Χαλιμάς;;; Είμαστε χαμένοι από χέρι.
Αν πάλι βγούμε από το ευρώ, θα πρέπει το μεγαλύτερο μέρος του τριτογενούς τομέα να αφήσει τις υπηρεσίες και να πιάσει καλέμι και σφυρί ή να πιάσει δουλειά στη φάμπρικα. Ποια κυβέρνηση θα τολμήσει ακόμα και να το πει αυτό στους Έλληνες;
Τι λέτε λοιπόν εσείς τώρα; Θα υπογράψουμε συμφωνία ή όχι;





