«Έδωσαν 2 εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο Εργασίας πέρυσι εν μέσω κρίσης, ώστε να πληρωθεί εταιρεία για να αποκωδικοποιήσει τους νόμους» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην γενικός γραμματέας με τον Γιώργο Παπαδάκη να ζητάει από το γραφείο του κ. Βρούτση, ο οποίος βρισκόταν τότε στη θέση του υπουργού Εργασίας, να επικοινωνήσει με την εκπομπή για να ξεκαθαρίσει τι συμβαίνει.
Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:
enikos.gr






