“Όποιος προσπαθεί να σώσει την ζωή του θα την χάσει, όποιος όμως χάσει την ζωή του για μενα, αυτός θα την κερδίσει”.. λόγια όλο νόημα του ίδιου του Κυρίου Ιησού Χριστού μας και πάντα επίκαιρα..
Όλοι μας αγωνιούμε για την ζωή μας και την επιβίωση μας.. μέχρι χθες! από δω και πέρα ότι φάγαμε φάγαμε και ότι ήπιαμε ήπιαμε.. μέλημα μας τώρα να σώσουμε τις ψυχές μας! η περίοδος χάριτος έλαβον τέλος και αρχίζει το ξεκαθάρισμα της ηρας από το σιτάρι.. καταρχήν ανοητε άνθρωπε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) ποιος σου έδωσε τέτοια εξουσία ωστε να πιστεύεις ότι είσαι ικανός να προστατεύσεις την ζωή σου προληπτικά ή όταν αυτή βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο; κανείς.. από μόνο σου! μόνο με την Χάρη του θεού κερδίζεται η παραμονή μας σε τούτον τον κόσμο.. και αν καθίσεις και το καλοσκεφτείς ,σε συμφερει.. θα απαλλαγείς από ένα σωρό μάταιες κινήσεις.. (κάνω εμβόλια για προστασια, συσσωρευω πλούτο μην τυχον και πεινάσω, αρρωστήσω κ.α) εμπιστευσου λοιπόν την ζωή σου στον Θεό και μόνο κερδισμένος θα βγεις!
Αφού λοιπόν δεν είσαι ικανός εκ φύσεως να σώσεις την ζωή σου μην την αφήσεις να πάει χαμένη.. θυσίασε την όταν έρθει η ώρα της στον Κύριο μας.. και η ώρα αυτή κοντοζυγωνει για όλους μας! είναι εκείνες οι στιγμές οι μοναδικές που όλοι μας θα έχουμε την ευκαιρία να ομολογήσουμε για τον Θεό μας.. και πάλι σε συμφερει! έτσι και έτσι δεν θα σε αφήσουν τίποτα, θα σε ξεπουπουλιασουν.. δεν είναι πάλι κρίμα να πάει στην κυριολεξία κατά διαόλου; ομολόγησε για τον κύριο και αν χρειαστεί να πεθάνεις ας πεθάνεις.. έτσι και αλλιώς ζωντανός νεκρός θα είσαι! πάλι θα βγεις και με το παραπάνω κερδισμένος έχοντας κερδίσει την επουράνια ζωή..
Εθνική, Πειραιώς ,Άλφα μπάνκ ,ΤΕΛΟΣ.. λεφτά καπουτ… μόνο οι καταθέσεις μας στην ουράνια τράπεζα θα έχουν αξία! κάποτε είχαμε ελπίδα σωτηρίας στα χωριά μας.. τώρα πάν και αυτα, χορεύουν μοντέρνους ρυθμούς.. τι μας έμεινε ; ότι πολυτιμότερο…ο Κύριος μας με κάπα κεφαλαιο! Η σωτηρία της ψυχής μας είναι πλέον μονόδρομος.. και είναι μεν ο δρόμος στενός και δύσβατος αλλά ξέρουμε ότι οδηγεί σε μέρη φωτεινά και γνώριμα..
Πέραν την θυσίας όμως πως αλλιώς μπορούμε να σώσουμε την ψυχή μας ; περιφρουρωντας την βάζοντας κάθε μέρα μικρά χαλικακια.. θέλει όμως τρόπο! όπως έχω αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο μου αν μπω στην διαδικασία να εφαρμόσω τις εντολές του Κυρίου μας, θα είναι σαν να ρίχνω μπουνιές στον αέρα.. γιατί η αμαρτία παραμονεύει, και ο άνθρωπος από την φύση του όσο και να προσπαθήσει θα αμαρτάνει..τι να κάνω λοιπόν να αφεθω στο έλεος της αμαρτίας; όχι βέβαια! θα εμπιστευτώ απλά την αμαρτωλή μου φύση στον δημιουργό μου (αυτομάτως ταπεινωνομαι) και αυτός με την Θεία Χάρη του που θα ενεργησει επάνω μου ,θα με οδηγήσει σε σωτηριους δρόμους.. και ποιοί είναι αυτοί οι δρόμοι;.. ο δρόμος μας θα φωτιστεί από την ενεργοποίηση του Αγίου πνεύματος(οι λογισμοί και οι πράξεις μου θα είναι ευαρεστες στον Θεό), η παραχώρηση των πειρασμών με σκοπό την ταπείνωση μας και η ειλικρινή μετάνοια μας που οδηγούν στην σωτηρία.. και δεν τα λέω εγω αλλά ενας γνήσιος εκπροσώπος του θελήματος του Θεού μας ,του Απόστολου Παύλου μέσω της Αγίας γραφής…
Βούλα Σ.





