Φίλες και φίλοι:
Είμαστε ήδη στα πρώτα βήματα της επόμενης μέρας.
Αγγίζουμε κι απόψε κάποια θέματα.
-ΡΕΜΝΤΕΣΙΒΙΡΗ για θεραπεία στον ιό:
Προφάρμακο που αναπτύχθηκε για τον Ebola,παρεμβάλεται στον πολυμερισμό του RNA του ιού.
Η μελέτη που δημοσιεύθηκε στο NEJM(περιοδικό),μιλά για βελτίωση στο χρόνο θεραπείας από 15 μέρες στις 11(δοκιμαστηκε σε βαρείς πάσχοντες&διασωληνωμένους με συνυπαρχοντα νοσηματα).
Άρα περιορίζει χρονικά τη διαρκεια της νόσου κατά 31%.
Το 23% παρουσίασε ανεπιθ.ενέργειες.
Ίσως είναι μια προσωρινή λύση,αλλά όπως είπε ο καθ.κλινικής φαρμακολογίας κος Κούβελας,η ωφέλειά του θα είναι ουσιαστικά μικρή&μονον αν μας το εδιναν δωρεάν θα το χρησιμοποιούσαμε.
-Επειδή το άκουσα από κάποιους
:Παρακαλώ να μην δίνετε ασπιρίνη σε παιδιά και εφήβους που είναι εμπύρετα.
Υπάρχει κάποια πιθανότητα να εμφανίσουν σύνδρομο Reye.
-Όσον αφορά τις δηλώσεις του εκπροσώπου του υπουργείου οτι’το να χεις τον ιό,δεν σημαίνει πως πεθαίνεις από τον ιό’& οτι ‘δηλώσαμε νεκρούς με παράπλευρες νόσους ‘τα ξέραμε.
Μας επιβεβαίωσαν και σ αυτό..
ΑΛΗΘΕΙΑ:στην Ελλάδα μας τελικά,πόσοι είναι οι αποθανόντες αποκλειστικά από τον ιό;;
Θα θέλαμε εδώ μιαν απάντηση..
Ας μην γελιόμαστε:γι αυτόν τον ιό ΔΕΝ υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένα γνώμες ακόμα.
Απ όλες τις πλευρές.
Όλοι κινούνται εμπειρικά με βαση παρελθόντα ετη και την γενική παθογένεια των ιών.
Άρα όλα είναι και επιστημονικά ατεκμηρίωτα ακόμα.
Απ όλες τις πλευρές.
Ωστόσο:εμείς από αυτήν την πλευρά μας,ΔΕΝ στοχοποιούμε ανθρώπους,ΔΕΝ επιδιώκουμε ανθρωποθυσίες,ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.
ΑΡΑ παρακαλώ θα ζητήσω σεβασμό και για όλους.
Εννοείται όμως πως ΔΕΝ προστάτευσαν μ αυτό κανέναν.
ΔΕΝ αποδεικνύεται ούτε ιστορικά,αλλά ουτε με κανενα μαθηματικό μοντελο πως θα ειχαμε χιλιαδες νεκρούς.
Το απεδειξαν και τα ελευθερα κράτη.
Ιός που προκαλεί στους 97% ήπια συμπτώματα,ακόμα και την μεγιστη μεταδοτικότητα να είχε(ούτε αυτό τελικά αποδεικνύεται).
Και δεν φταίει ο απλός κόσμος που νομίζει οτι σερβίρεται.
Αντιθέτως οδηγείται μεγάλη μάζα ανθρώπων σε καταστροφή υγείας(λόγω αναίτιου εγκλεισμού,ψυχικής υγείας και οικονομίας).
Εστίαση.
Ξενοδόχοι&ξενοδοχουπάλληλοι.
Νυχτερινά μαγαζιά ΚΑΙ υπάλληλοι.
Καλλιτέχνες.
Και πολλοί άλλοι:
ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ;
Εκεί θα είναι φονική η’ίωση’ με όχι 97% με ήπια συμπτώματα.
Είναι η οικονομία της πατρίδας μας!
-ΜΗΝ βρεθούν οι Έλληνες σε δύο στρατόπεδα!
Θα είναι καταστροφικό.
Βλέπω φανατισμό και λάθος εκφράσεις και απο τις δυο πλευρές
Φίλοι μου:
ειναι ειδικό θέμα,παρτε θεση μεν,όχι φανατικά δε
Αρα:διαφωνείτε μεταξύ σας,ΗΠΙΑ όμως και με σεβασμό.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΕΝΤΟΝΑ.
Το πλέον ευκολο να δώσω την οποια απαντηση,στο όποιο ερώτημα.
Ενίοτε τα αποφεύγω μονο και μόνο για να κρατήσω την ηρεμία στον κόσμο.
-Νοιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω την Ελληνική Αστυνομία για την συμπεριφορά της(ως επί το πλείστον)όλο αυτό το δύσκολο διάστημα που βιώνουμε.
Κινούνται ΚΑΙ συναισθηματικά και το βλέπω.
Επίσης και τα 3 σώματα Στρατού,άνδρες και γυναίκες.
Στην νέα μέρα που βαδίζουμε η αναγέννηση της χώρας θα πρέπει να στηριχθεί στην εσωτερική και εξωτερική ασφάλεια που μας προσφέρουν τα σώματα ασφαλείας.
Η Ελλάς μπορεί να χρωστά σε δανειστές,όμως αυτό δεν θα πει πως παραδίδουμε την εθνική μας ανεξαρτησία σε ΚΑΝΕΝΑΝ.
Θα ξεχρεώσουμε ότι λάβαμε,αλλά τις τύχες μας ως έθνος θα τις κρατάμε ΕΜΕΙΣ.
Και σε αυτήν την επόμενη μέρα,
αληθινά δεν περισσεύει ΚΑΝΕΙΣ!




