Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Υπάρχει ένας σαφής λόγος για τον οποίο η ελίτ αυτού του κόσμου δεν θέλει να ανακαλυφθεί ότι υπάρχουν εξωγήινοι.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι λεγόμενοι ηγέτες μας δεν θέλουν να μας πουν την αλήθεια:
Δεν θέλουν να χάσουν τον έλεγχό μας! Ενώ φιλικοί εξωγήινοι θέλουν να είναι ευγενικοί μαζί μας, η αποκάλυψη της ύπαρξής τους θα φέρει μια πιθανή «πόρτα» στο σύμπαν, μια ευκαιρία να εξερευνήσουμε το σκοτάδι ανάμεσα στα αστέρια αλλά και πέρα από αυτά.
Οι πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες μας θα αναγκαστούν να παραδεχθούν όλα αυτά που μας παρουσιάζουν ως ασήμαντα στη ζωή maw και που μας κάνουν να αρνηθούμε όλες τις πληροφορίες που φτάνουν στο φως. Αυτό δεν ήταν ως τώρα, τίποτα περισσότερο από …
Η συνέχεια στο https://www.diadrastika.com/2018/04/sygkalypsi-yparxis-exogiinon-teleionei-einai-idi-edo.html#






