Καλό θα ήταν κατά την διάρκεια της κηδείας του ”αείμνηστου” μέσα στους ”βροντερούς” και ”πατριωτικούς” λόγους που σκοπεύουν να εξαπωλησουν οι κυβερνητικοί αντιπρόσωποι να μην παραλείψουν και ας μην ξεχάσουν τα ”καλά” που έκανε για την πατρίδα όπως:
Ας μην ξεχνάμε Τα 3 παλικάρια που έπεσαν ηρωικά
Ας μην ξεχνάμε Το γκριζάρισμα του Αιγαίου
Ας μην ξεχνάμε Το Χρηματιστήριο
Ας μην ξεχνάμε Παράδοση του Οτσαλάν στους Τούρκους
Ας μην ξεχνάμε Κατάργηση του θρησκεύματος στις ταυτότητες
Εκτός εάν φοβούνται πως κατά την διάρκεια της δικής τους κηδείας ισως αναφερθούν τα δικά τους ”απλυτα”!!







Ο νεκρός….δεδικαιωται……… Ααρών Αβουρι καλή πορεία στον Θεό που εργαστηκες
…
ΑΠΟ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΝΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ.