Γράφει η Παρασκευή Σιδέρη
Μιας και κυριαρχούν ως θέμα οι εκλογές ας εκθέσω και γω την άποψη μου, γιατί την ψήφο μου την έχω χρόνια γραμμένη..
Μίστερ Τσίπρας:
1) Ξεπούλησε την Μακεδονία
2) Αντικατέστησε την “περηφάνια ” με την κατάντια και δόξασε την ΛΟΑΤΚΙ Κοινότητα
3) Έπαιξε με την νοημοσύνη μας και μετέτρεψε το “όχι” σε “ναι” στην υγειά του “ιστορικού” δημοψηφίσματος
4)Ξεπαστρεψε την μεσαία τάξη με την υπερφορολογηση
5) Και επειδή είναι σταθερή αξία οι εθνικές τραγωδίες, “τακτοποιήθηκε” η υπόθεση στο Μάτι όπως αρμόζει από τους πολιτικάντηδες
Και τώρα έρμε,συ κάθεσαι και κρατάς καλάθι για να μαζέψεις τα κεράσακια του Τσίπρα!
Πάμε παρακάτω…
Μίστερ Σαμαράς:
1) Λάτρης και αυτός των μνημονίων
2) Μπουρλοτιαστηκε όλη Ελλάδα
3) Έκλεισε το μαγαζάκι του κυρ Παντελή και τα λουκέτα πήραν φωτιά
4) Η κατρακύλα των μισθών ήταν σοκαριστική για τον νεοέλληνα και την ισοφάρισε με την εκτόξευση της ανεργίας
5) Και το πιο καταστροφικό από ολα,το οποίο ακόμη και σήμερα θεωρείται θεωρεία συνωμοσίας, είναι το φερόμενο υπερμνημονιο 2016-2020 το οποίο φέρεται να υπογράφτηκε επί θητείας του και χαντακωσε ολόκληρες γενιές Ελλήνων!
Και συ τώρα ψηφοφορε μην αφήνεις το καλάθι…κράτα το και περίμενε να το γεμίσεις με την ποικιλία Σαμαρά!
Μίστερ Μητσοτάκης:
1) Τί φυσική καταστροφή θες, και δεν την γευτηκες…Και δώστου ο Daniel,και πάρε και τον Elias και να σου και η Kassandra και πάρτην κάτω ολόκληρη η Ελλάδα κατεστραμμένη να κλαίει καί βρεγμένη καί καμμένη..
2) Τι εθνικότητα είναι αυτή που δεν γνώριζες και δεν την υποδεχθήκαμε.. Μπαγκλαντές,Σουδάν, Μαρόκο, Ερυθραία, Αίγυπτο, Νιγηρία,Πακιστάν, Συρία, Τυνησία και το σχέδιο του Καλλέργη παιρνει σάρκα και οστά επί διακυβέρνησης του Μίστερ Μ.
3) Η ψηφιακή Ελλάδα είναι μια πραγματικότητα και ο σταρ που πήρε το Όσκαρ δεν είναι άλλος από τον gov.gr και μεις απλά του χτυπάμε το ντέφι..
4) Οι σταθερές αξίες παραμένουν σταθερές και να σου η τραγωδία στα Τέμπη με τις γνωστές τακτικές!
5) Η ακρίβεια άλλη μια σταθερή αξία των εθνοσωτηρων,το ξεπούλημα της Εθνικής μας περιουσίας μια από τα ίδια,τα σκάνδαλα των υποκλοπών,του ΟΠΕΚΕΠΕ κ.α καλά κρατούν και η Ελλάδα όλο και αργοσβηνει και δεν θα ησυχάσουν όλοι τους αν δεν την εξοντώσουν…
6) Η διαχείριση του COVID-19 έδωσε ρέστα στα ικανα χέρια του πρωθυπουργού και της ομάδας και αφού πήραμε τα εύσημα από τους χορηγούς του θανάτου,ακόμη μετράμε θύματα κυριολεκτικά και μεταφορικά..
7) Επειδή κατάγομαι από εκείνα τα μέρη,θα κάνω αναφορά και στην κατάργηση της παραγωγής λιγνίτη στο εργοστιο της Πτολεμαϊδας και δεν θα πιω στην υγεία της μετάβασης στην αποκρουστική πράσινη μετάβαση παραγωγής φυσικού αερίου και των data centers των αγαπουληδων…
Η μάνα των Τεμπών: Όσοι με παρακολουθούν θα έχουν καταλάβει την άποψη μου και απλά θα συμφωνήσω με τον αγαπημένο και αξιόλογο cyanous ότι λείπει από την πολιτική της το βασικό,και θα αναρωτηθώ και εγώ με την σειρά μου που είναι ο Χριστός!
Και ας ρίξω νερό στο κρασί μου και πες ότι όντως είναι αποφασισμένη να σώσει την χώρα..
Ελαφρομυαλε ψηφοφορε πιστεύεις ότι τα λόμπι που κυβερνούν και ελέγχουν όλες τις χώρες του κόσμου θα αφήσουν την κάθε Καρυστιανου να κάνει τα δικά της; Ξύπνα…ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο! Ή σε ρίχνουν στάχτη στα μάτια ή απλά θα την βγάλουν από την μέση και θα την πετάξουν όπως αυτοί ξέρουν πολύ καλά να κάνουν!
Και θα μου πεις ποιον να ψηφίσω..
Και πάλι θα σου πω να ψηφίσεις τον Θεό σου!
Και για να σε ξεμπερδεψω θα σου πω ότι υπάρχουν πολλοί ικανοί πολιτικοί που όντως θα δοξάσουν την χώρα μας αλλά αυτό θα συμβεί όταν το επιτρέψει ο Κύριος μας και τότε θα μας στείλει τους κατάλληλους ηγέτες…
Όταν δει από εμάς ότι ήμαστε έτοιμοι πνευματικά θα μας ανταμείψει αναλόγως…είμαστε όμως;
Ως τότε,θα λουζομαστε αυτούς που μας αξίζουν και μας αναλογούν!
Θα το ξαναπώ ..
Δεν κυβερνάει καμία εθνική κυβέρνηση καμία χώρα! Όλες οι κυβερνήσεις εκτελούν εντολες άνωθεν…δεν έχει ψηφιστεί ούτε ένας νομος χωρίς τις δικές τους επιταγές!
Υ.Γ1 Οικουμενικός Πατριάρχης και η πρόσφατη ομιλία του στην Άγκυρα
1) Η επαναλειτουργία της θεολογικής σχολής της Χάλκης είναι πλέον μια ανάσα από το άνοιγμα της(έχω κάνει εκτενείς αναφορές στο θέμα)
2) Δόξασε την φάρα των δημοσιογράφων (υπαρχουν και εκλεκτοί δημοσιογράφοι αλλά λίγοι)
3) Έσταξε μέλι για το ρημάδι περιβάλλον το οποίο οι ίδιοι έχουν ξεπαστρεψει
4) Δεν λέει και όχι για την Αl,που καταστρέφει ποικιλοτρόπως τον άνθρωπο
5) Και αφού μας ανέλυσε και μας ζαλησε με τον “οίκο” και μην μπερδεύεστε..δεν αναφερόταν στον οίκο του Θεού αλλά στην ετυμολογία της λέξης οικολογία που αντικατέστησε καί με την βοήθεια του τον ίδιο τον Θεό και ζήτω η οικολογία κάτω ο Θεός..
Υ Γ2 Αυτός ο νόμος τώρα θεωρείται ότι αρμόζει σε κράτος δικαίου;
Το ταξι λέει θα εξυπηρετεί μέχρι και 4 άτομα…και κάποιος που έχει 3 ή 4 παιδια τί να κάνει;
Να πάρει λέει δεύτερο ταξι.. Δηλαδή να πληρώσω δύο ταξί και απλά να θυμίσω ότι το κόστος σε στραγγαλίζει οικονομικά και όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που για να βρεις ένα μόνο ταξί είναι σαν να παίζεις Τζόκερ, βάλε τώρα για δύο ταξί ταυτόχρονα..
Και αν εγώ είμαι μόνη μου με τα 3 ανήλικα παιδιά,το τέταρτο να το αφήσω μόνο του στο δεύτερο ταξί;
Και σου λέει πάλι,πάρε Βαν..
Δηλαδή να ξεπαραδιαστω ακόμη περισσότερο και απλά να θυμίσω ότι το Κολοκοτρωνίτσι δεν διαθέτει Βαν..
Το κράτος δικαίου όμως για άλλη μια φορά μας περιγελα μπρος στα μάτια μας και αν κατάλαβα καλά κομμένο το υψωμένο χεράκι για να βρω ταξι…θα πρέπει να έχω οπωσδήποτε το Smart τηλέφωνο μαζι μου και να επιλέξω αναγκαστικά το κάλεσμα του ταξί με το ανάλογο κόστος φυσικά..
Να με συγχωρέσει ο κλάδος των ταξί γιατί γνωρίζω ότι και ο κλάδος τους έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια ζημιά αλλά και εγώ έδινα ημηρεσιως κοντά στα 50 € μόνο για ταξί..








