Σχόλιο ιστολογίου:
Το παρακάτω κείμενο το βρήκαμε σε ομάδα του φβ. Δεν υπαινισσόμαστε, ότι είναι θεόπνευστο, ευχόμαστε όμως τα γραφόμενά του, να βγουν αληθινά.
«Στὴν Ἑλλάδα σταματᾶ ἡ νέα ταυτότητα, καὶ χαλᾶνε τὰ σχέδια τῆς νέας τάξης πραγμάτων, ἀλλὰ ὃσοι τὴν πάρουν -νὰ ξέρετε- θὰ πικραθοῦν πάρα πολύ».
«Εἶναι αὐστηρὸς ὁ ἒλεγχος, γιὰ ὃποιον πάρει τήν νέα ταυτότητα, γιατὶ θὰ ἒχει κατ᾿ ἀρχὴν πλήρη ἒλεγχο ἀπὸ τὸν σατανᾶ, θὰ ἒχει καὶ παράξενες ἀρρώστιες».
Οἱ ταυτότητες οἱ κανούργιες ἒρχονται στὴν χώρα -καὶ παγκόσμια- ἐπειδή θέλουν νὰ ἰσχυροποιήσουν τὴν παγκοσμιοποίηση, νὰ δεσμεύσουν τὸν ἂνθρωπο καὶ νὰ τὸν ἒχουν ὑπὸ πλήρη ἒλεγχο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο https://balsamopsyxhs.gr/2025/01/06/στην-ελλάδα-σταματά-η-ταυτότητα-και-χα/






