Σχόλιο αναγνώστη στο άρθρο του Γ.Μ. Θανάσιμο αμάρτημα ….
Σου παραθετω ενα πολυ μικρο αποσπασμα απο ευχη της Θ.Λειτουργιας του Μ.Βασιλειου . Η ευχη ειναι μετα απο την εκφωνηση ” Και ων εκαστος …”
“….μη δια τας εμας αμαρτιας κωλυσης την Χαριν του Αγιου Σου Πνευματος απο των προκειμενων Δωρων …. “
Εκανε κατι λαθος εδω ο Μ.Βασιλειος ;
Οχι , την αληθεια λεγει .
Η Χαρις του Αγιου Πνευματος δεν ειναι on/off διακοπτης να την επικαλουμαστε και να ειμαστε σιγουροι οτι θα μας υπακουσει (ακουσον ακουσον …) το Αγιο Πνευμα παντα .
Οι αμαρτιες των ιερωμενων κωλυουν την Χαριν Του. Παυουν να ειναι σκευη εκλογης αλλα υποχειρια δαιμονων .
Συνεπως εαν η Χαρις εχει εμποδιστει λογω αμαρτιων , δεν ομιλουν εκ Θεου για οσο διαστημα παραμενουν εκτος της οδου της σωτηριας , της “στενης” οδου .
Μην πλανασαι αδερφε , γιατι συμφωνα με το αρθρο σου , εαν ενας ιερευς παρει την σφραγιδα του Σατανα με τα τρια εξαρια , νομιζεις οτι θα τελει τα ιερα μυστηρια ;
Οχι , δεν θα μπορει να επικαλεστει την Χαριν του Αγιου Πνευματος , απλα δεν θα κατερχεται .
Σε αυτη την περιπτωση τι θα πεις ;
Δεν θα ειδοποιησεις το υπολοιπο ποιμνιο για τον “λυκο” ;
Μισθωτοι δεν εχουν θεση στην Βασιλεια των ουρανων και εαν δεν αντιμετωπιστουν ως “λυκοι” , ευκολα θα αλλοιωθει στους μη αγρυπνουντας η εικονα του σωστου ιερεα .
Δεν αναφερομαι σε κριση του ιερεα , αλλα σε επισημανση των σφαλματων του .
Ετσι λοιπον μην εισαι αδικος προς το του Χριστου ποιμνιον και οταν βλεπεις κατι στραβο σε εναν ιερεα , παντα σε πνευμα αγαπης να το επισημαινεις .
Εαν ο ιερεας εχει πνευμα Θεου , με ταπεινωση θα δεχτει τα λαθη του και δεν θα τα επαναλαβει .
Εαν συνεχισει “… μετα πρωτης και δευτερας νουθεσιας παραιτου … ” υποδεικνυοντας παντα τον “λυκο” ….