Αυτο το μεγαλειο ευτυχως,δεν ειναι Ελληνικο προιον.Αλλα οτι θα εφτανε και ο Παπαχελας να κανει την νεου τυπου διαφημηση που την ονομαζω δισφημιστικη διαφημηση….ε…..σιγουρευτικα τωρα απο που ειναι υποκινουμενο το Τουρανομογγολακι.
Απο τους δολοφονους του Καποδιστρια,και τους τυρρανους ολων των αγωνιστων της Επαναστασις,που μας ηρθαν φερτοι απο τας Ευρωπας,την εποχη της Τουρκοκρατιας,Αρκετα ρημαξανε αρκετα…
Καιρος να πουμε τα πραγματα με το ονομα τους.Προωθειται το μογγολι,στην θεση της Λεβεντικης γατουλας.Ηθελαν εναν “εχθρο” οι “πολιτικοι” μας γιατι παραεδειξαν ποσο ερωτικη συνεργασια εχουν.
Ο Λεβεντης παραεγινε συνεργασημος.Επελεξαν λοιπον το πλαν β,το κλασσικο μογγολι.Που βριζει μεν,αλλα δεν ξερει και τι λεει..Και αρκετα το βρισιδι και η ειρωνεια στους Ελληνες.
Δεν ειμαστε θυματα,Θυματα μας θελουν,οσοι εχουν συμφεροντα.Και ΟΧΙ,δεν τα φαγαμε μαζι “πολιτικα”ζωακια.Μονοι σας τα φαγατε.Οι ψεκασμενοι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.Ειστε εσεις,που μονοι σας τα κανετε,και τα φορτω νετε στους Ελληνες θρασυδειλα τιποτα.Αρκετα.Αν μας θελετε θυματα,τοτε μην μας λετε οτι φταιμε για τα εγκληματα σας.Γιατι δειχνετε,ποσο βλακες ειστε και δειλοι.
Ιωαννα Βαφειαδου
Οι ψεκασμενοι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.Ειστε εσεις … Απαντηση στον Παπαχελα !






