Γράφει : Ο Αθανάσιος Τσόκας
Μαθηματικός-Ερευνητής
Κύριε Πρωθυπουργέ!
Υπάρχουν 1.000.000 χαμηλοσυνταξιούχοι, που η σύνταξη τους είναι πολύ-πολύ πενιχρή!
Τους φτάνει δεν τους φτάνει για τις 10 έως15 πρώτες ημέρες του μήνα!.
Και εσείς για ένα άλλο Πάσχα, τους αφήνετε χωρίς μια μικρή έκτακτη βοήθεια, έστω των 300 ευρώ!.
Και να λέγαμε ότι υπάρχει οικονομική αδυναμία!
Γιατί, το (κρατικό) ταμείο είναι μείον!.
Αντιθέτως, τους 3 πρώτους μήνες του 2025. πετύχατε πρωτογενές πλεόνασμα 4,5 δισ. ευρώ!.
Απ’ αυτά τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ, δεν θα μπορούσατε να πάρετε 300 εκατομμύρια ευρώ και να τα μοιράζατε σε όλους αυτούς τους φτωχούς, αλλά περήφανους χαμηλοσυνταξιούχους?.
Ώστε να κάνανε και αυτοί, μια χαρούμενη Λαμπρή?.
Διερωτώμαι κε Πρωθυπουργέ. από τι είναι φτιαγμένη η καρδιά σας?.
Από πέτρα?.
Άραγε μέσα στις φλέβες σας, δεν ρέει λίγη συμπόνοια και ανθρωπιά?.
Και κάτι άλλο :
Πως θα φάτε με όρεξη τα πλούσια εδέσματα σας, την ημέρα της Λαμπρής?.
Και πως θα ανοίξετε τις σαμπάνιες και θα έλθετε σε τσακίρ κέφι?.
Όταν 1.000.000 συνάνθρωποι σας, εξαιτίας σας, θα κάθονται σε άδειο “λαμπριάτικο” τραπέζι?.
Κύριε Πρωθυπουργέ!
Έστω και την τελευταία αυτή στιγμή, πριν από την Ανάσταση Του Κυρίου Μας, δείξτε ότι διαθέτετε ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΑ ΙΧΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ!.
Και ανακοινώστε ότι, με τη σύνταξη του Μαϊου, όλοι οι χαμηλοσυνταξιούχοι με σύνταξη κάτω από τα 700 ευρώ, θα πάρουν έκτακτο επίδομα 300 ευρώ!.
Και ας γευθούν τη χαρά του λαμπριάτικου τραπεζιού, λίγες ημέρες αργότερα!.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ






