Τυχαίο; Αρχιερείς ήταν οι σραυρωτές του Κυρίου.
Πατριάρχες και αρχιερείς ήταν οι φορείς αιρέσεων και κακοδοξιών στην Ορθοδοξία.
Πατριάρχες και Αρχιερείς είναι και οι εισηγητές των “νέων δεδομένων” στους “εορτασμούς” του Πάσχα ,προς άμβλυνση των αναμενόμενων αντιδράσεων σε “συνεορτασμούς” με τους Δυτικούς κακοδόξους και βέβαια γιά την υποδοχή της “πανθρησκείας”.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΑΝΩΣΧΩΜΕΝ.
Κωνσταντίνος




