Απίστευτες εικόνες καταγράφηκαν στο Καπιτώλιο στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ όπου ένοπλοι διαδηλωτές διαδήλωσαν ενάντια στο «lockdown».
Χιλιάδες διαδηλωτές, ορισμένοι εξ αυτών οπλισμένοι, μπήκαν την Πέμπτη στο Καπιτώλιο της πολιτείας Μίσιγκαν των ΗΠΑ για να απαιτήσουν χαλάρωση των μέτρων περιορισμού λόγω κορονοϊού και άρση του «lockdown».
Η αστυνομία που βρισκόταν στο κτίριο επιχείρησε να αποτρέψει τους διαδηλωτές να φτάσουν στην αίθουσα του κοινοβουλίου, όπως φαίνεται σε βίντεο και φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στα κοινωνικά δίκτυα.
CURRENT SITUTATION: Michigan Protestors are outside their state capital chanting “let us in”, backed by thousands more outside the capital building.. #openMichigan pic.twitter.com/Il2kYv7CeG
— Chuck Callesto (@ChuckCallesto) April 30, 2020
Την ίδια στιγμή, σε εξέλιξη ήταν η συνεδρίαση για την παράταση των μέτρων.
Το εντυπωσιακό είναι ότι η οπλοκατοχή είναι νόμιμη, με εκπρόσωπο της αστυνομίας να δηλώνει στο NBC ότι επιτρέπεται εφόσον τα όπλα είναι ορατά και δεν παραβιάζεται κάποιος άλλος νόμος.
State Police standing in a line to block protesters who apparently want to go into the House chamber: pic.twitter.com/1mHmYB8wo4
— Craig Mauger (@CraigDMauger) April 30, 2020
Police and staff aren’t engaging w/ protesters and the crowd is angry pic.twitter.com/2OOJC7eQl2
— Anna Liz Nichols (@annaliznichols) April 30, 2020
«Ακριβώς από πάνω μου, άνδρες με τουφέκια φωνάζουν προς εμάς», έγραψε στο Twitter η Ντέινα Ποουλχάνκι, γερουσιαστής του Μίσιγκαν, αναρτώντας και τη σχετική φωτογραφία.
«Ορισμένοι από τους συναδέλφους που έχουν αλεξίσφαιρα γιλέκα, τα φόρεσαν», πρόσθεσε.
Directly above me, men with rifles yelling at us. Some of my colleagues who own bullet proof vests are wearing them. I have never appreciated our Sergeants-at-Arms more than today. #mileg pic.twitter.com/voOZpPYWOs
— Senator Dayna Polehanki (@SenPolehanki) April 30, 2020




