ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
Σκοπός της αυτοκρατορίας θα είναι,
να επαναλάβουμε, τη πραγμάτωση της Ουράνιας Βασιλείας.
Όσο ο κόσμος απομακρυνόταν από την ορθή πίστη,
τόσο το κράτος απομακρυνόταν από την Ουράνια Βασιλεία και αντιμετώπιζε τη φθορά και την παρακμή.
Το αποκορύφωμα της απομάκρυνσης από την ορθή πίστη
θα συντελούταν με την επικράτηση του Αντιχρίστου,
ο ερχομός του οποίου αποτελεί και τον προάγγελο της Δευτέρας Παρουσίας,
άρα τότε θα καταλυόταν και η Χριστιανική Οικουμένη.
Η αυτοκρατορία η Ορθόδοξη ήταν στοχασμός της σκέψεως
του Αγίου Κωνσταντίνου
όπου υπό την σκέπη του Παναγίου και Ζωοποιού Πνεύματος θα διέπονται οι λαοί οι της γής.
Η Βασιλεία του Θεού δεν μπορεί παρά να είναι μία και αδιαίρετη, η χριστιανική ρωμαϊκή αυτοκρατορία υποχρεωτικά θα περιελάμβανε όλους τους Χριστιανούς της υφηλίου…
Η ανάμνηση αυτή επέζησε στην Ορθόδοξη Έκκλησία ανά τους αιώνες μέχρι και σήμερα, μέσα από τον γνωστό δοξαστικό ύμνο του εσπερινού των Χριστουγέννων:
“Αυγούστου μοναρχήσαντος επί της γής,
η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο
και σού ενανθρωπήσαντος εκ της Αγνής
η πολυθεϊα των ειδώλων κατήργηται.
Υπό μίαν βασιλείαν εγκόσμιον αι πόλεις γεγένηνται
και εις μίαν δεσποτείαν Θεότητος τα έθνη επίστευσαν”.
Η γραφή κάνει ιδιαίτερη μνεία ώστε να γίνει πεποίθηση του κάθε Ορθοδόξου η μοναδικότητα της “Ενότητος των πιστών” που ακραδάντως ζούν μέσα από τα μυστήρια της εκκλησίας και γίνονται
ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ…
“Εσείς όμως είστε η εκλεκτή γενιά, το βασιλικό ιερατείο, το άγιο έθνος, ο λαός τον οποίο διάλεξε ο θεός, ώστε να διακηρύξετε τα μεγαλεία εκείνου που σας οδήγησε από το σκοτάδι στο θαυμαστό του φως” (1 Πέτρ. 2, 9).
Προσμένουμε την απάντηση του Ουρανού.





