Ποιος είναι ο Νίκος Παπαδόπουλος
Ο Νίκος Παπαδόπουλος είναι ιατρός, καρδιοχειρουργός, διδάκτωρ του ΑΠΘ, πατέρας έξι παιδιών και πολιτικός . Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1971 και σπούδασε Ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, με ειδίκευση στη χειρουργική θώρακος-καρδιάς και μεγάλων αγγείων . Εκπόνησε διδακτορική διατριβή με άριστα .
Μέχρι πρότινος ήταν βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης με το κόμμα “Νίκη”, από το οποίο διαγράφηκε στις 5 Μαΐου 2025 . Στις 8 Σεπτεμβρίου 2025 ίδρυσε τον “Ελληνικό Παλμό”, ένα κίνημα που, όπως δηλώνει, δεν είναι “άλλο ένα κόμμα, αλλά το ξύπνημα της ελληνικής ψυχής” .
Η πράξη που τον έκανε σύμβολο αντίστασης
Στις 10 Μαρτίου 2025, ο Παπαδόπουλος εισήλθε στην Εθνική Πινακοθήκη και απομάκρυνε τέσσερα έργα του Χριστόφορου Κατσαδιώτη, τα οποία χαρακτήρισε βλάσφημα προς την Ορθοδοξία .
Η πράξη του προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Κρατήθηκε για 6 ώρες από την αστυνομία και του επιβλήθηκε περικοπή μισής μηνιαίας αποζημίωσης από τον πρόεδρο της Βουλής .
Ο ίδιος δήλωσε ότι σκοπός του δεν ήταν να καταστρέψει τα έργα, αλλά να εκφράσει την αντίθεσή του στο να εκτίθενται δημόσια, μπροστά σε παιδιά, έργα που βεβηλώνουν την Παναγία και την Ορθόδοξη πίστη . Όπως είπε χαρακτηριστικά: “Τα συγκεκριμένα έργα δεν είναι έργα τέχνης” .
Η μάχη ενάντια στη “ψηφιακή σκλαβιά”
Ο Παπαδόπουλος έχει αναδείξει επανειλημμένα τον κίνδυνο του προσωπικού αριθμού και της νέας ταυτότητας, που όπως λέει, ανοίγουν τον δρόμο για απόλυτο ψηφιακό έλεγχο των πολιτών . Σε δημόσιες παρεμβάσεις του, έχει τονίσει ότι ο προσωπικός αριθμός θα υπάρχει για πρώτη φορά σε δημόσιο έγγραφο και ότι είναι παράνομος .
Στο πρόγραμμα του “Ελληνικού Παλμού”, η αντίθεση στον ψηφιακό έλεγχο είναι θεμελιώδης αρχή: “Στεκόμαστε απέναντι στον ψηφιακό έλεγχο και στην αποχριστιανοποίηση” .
Οι ακραίοι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί το σύστημα για να τον απαξιώσει
Τα συστημικά ΜΜΕ τον παρουσιάζουν ως “ακραίο” και “προκλητικό”. Αναφέρουν χαρακτηριστικά:
-
Ότι μίλησε για “καλικάντζαρους” που βγαίνουν από τις “πύλες της κολάσεως” τα Χριστούγεννα .skai.gr
-
Ότι συνέδεσε θάνατο αθλητή με το εμβόλιο COVID . skai.gr
-
Ότι αποκάλεσε τον Ζελένσκι “χαζαροναζιστή” . skai.gr
Την ίδια στιγμή, ο Άδωνις Γεωργιάδης τον κατηγόρησε ότι “θα έπρεπε να του πάρουν το πτυχίο” . Ακριβώς αυτή η αντίδραση αποδεικνύει πόσο τον φοβούνται.
Το όραμα του “Ελληνικού Παλμού”
Στην πρώτη μεγάλη παρουσίαση του κινήματος στη ΔΕΘ, στις 8 Σεπτεμβρίου 2025 (ημέρα της Γεννήσεως της Θεοτόκου), ο Παπαδόπουλος δήλωσε:
“Ο Ελληνικός Παλμός δεν δημιουργήθηκε για να χαρίσει καρέκλες σε επαγγελματίες πολιτικούς. Ήρθαμε για να ΞΕΒΟΛΕΨΟΥΜΕ το κατεστημένο, να γκρεμίσουμε την αδικία, να πάρουμε την πατρίδα μας πίσω.”
Το κίνημά του στηρίζεται σε τρεις πυλώνες:
-
Προστασία της Ορθόδοξης πίστης και των παραδόσεων
-
Αντίσταση στον ψηφιακό έλεγχο και την ψηφιακή σκλαβιά
-
Εθνική κυριαρχία και δικαιοσύνη
Γιατί ο Παπαδόπουλος είναι η μόνη ελπίδα
Το σύστημα φοβάται τον Παπαδόπουλο – γι’ αυτό τον διέγραψαν από το κόμμα του, γι’ αυτό τον πολεμούν τα ΜΜΕ, γι’ αυτό τον παρουσιάζουν ως τρελό. Φοβούνται έναν άνθρωπο που:
-
Είναι πραγματικός επιστήμονας (καρδιοχειρουργός, διδάκτωρ ΑΠΘ), όχι ένας πολιτικός καριέρας.
-
Είναι πατέρας έξι παιδιών, ζει αυτό που κηρύττει .
-
Είναι βαθιά πιστός Ορθόδοξος, δεν χρησιμοποιεί τη θρησκεία ως εργαλείο – την ζει.
-
Τόλμησε να κάνει πράξη αυτό που άλλοι μόνο λένε: πήγε στην Πινακοθήκη και έριξε τους βλάσφημους πίνακες.
-
Φωνάζει δυνατά για τον ψηφιακό έλεγχο, ενώ άλλοι σιωπούν.
Ο Παπαδόπουλος είναι ο μόνος πολιτικός που μιλάει ανοιχτά για τον κίνδυνο του προσωπικού αριθμού και της νέας ταυτότητας . Ο μόνος που λέει ξεκάθαρα ότι το σύστημα οδηγεί την Ελλάδα σε ψηφιακή σκλαβιά.
Το σύστημα τον έχει αποκλείσει, αλλά η αλήθεια δεν αποκλείεται.






