Μια εξαιρετική επιστολή του Μητροπολίτου Αργολίδος, όπου εξιστορείται το τίμιο και γενναίο ΟΧΙ ενός νεαρού σκηνοθέτη ο οποίος έμεινε άνεργος γιατί αρνήθηκε τα τριάκοντα (30) αργύρια της «προοδευτικής» δημοσιογραφικής προδοσίας.
Απόφαση οδυνηρή όταν σκέφτεται κανείς τον εφιάλτη της ανεργίας.
Σύμφωνη όμως με το πνεύμα του Ευαγγελίου Ιησού Χριστού. Μια ελπίδα για όλους μας.
Υπάρχουν και σήμερα κάποιοι που προτιμούν τον Χριστό από τον χρυσό.
Έχασε τη δουλειά του, όχι γιατί έκλεψε, όχι γιατί παρανόμησε, όχι γιατί ήταν ανεπαρκής, αλλά αλλά γιατί θέλησε να παραμείνει τίμιος με τον εαυτόν του και συμεπώς με τα πιστεύω του.
Ο νεαρός σκηνοθέτης είχε προσληφθεί σε μία πολύ «προοδευτική» εφημερίδα, η οποία μάλιστα διαθέτει και διαδικτυακό κανάλι. Εκεί γνώρισε από κοντά πολλές «υπόγειες διαδρομές», ίντριγκες, διαπλοκές και όλο τον υπόγειο οχετό.
Αλλά τι άλλο μπορείς να περιμένεις από καιροσκόπους, αριβίστες, συμφεροντολόγους, αδίστακτους μαφιόζους του υπόκοσμου, που μοναδικός θεός τους είναι το χρήμα, τα «αργύρια». Ίσως κάποτε κατανοήσουν πόσο άπιστος φίλος είναι το χρήμα. Το σχοινί του Ιούδα κάτι έχει να μας πει…
Το περιστατικό (που αναφέρεται στη συνημμένη επιστολή) είναι πολύ πρόσφατο και αποδεικνύει περίτρανα ότι, εκτός από την υγιή δημοσιογραφία υπάρχει και η σάπια αλητοδημοσιογραφία με «προοδευτικό» μάλιστα μανδύα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα αυτά τα «προοδευτικά» αλητοδημοσιεύματα εμφανίζονται την Σαρακοστή και τη Μεγάλη Εβδομάδα. Κάποιοι μάλιστα εκδίδουν και βιβλία με όλον αυτό τον οχετό.
Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν .
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Πατήστε στο σύνδεσμο από κάτω να διαβάστε την επιστολή




