Οι σατανικές μέθοδοι της κάθε “κακοδοξίας ” ,μοιάζουν απλά σαν τον τρόπο που προσέγγισε ο “κακός λύκος “ την “κοκκινοσκουφίτσα ”
Παριστανώντας στην αρχή την άκακη γιαγιούλα ,η κακόμοιρη η “κοκκινοσκουφίτσα “ ενώ έβλεπε τα “σημεία ” τα δόντια κ.α ,κάτω από την φορεσιά του , την πάτησε
Έπρεπε να εμφανιστεί ο κυνηγός για να απελευθερώσει ,την απρόσεκτη γιαγιά και την κοκκινοσκουφίτσα .
Η αρχή ,το λάθος ,η συζήτηση μαζί τους ..
Ας μιλήσουμε για τον τρόπο που μας προσεγγίζει το “Ισλάμ ” αλλά και όλες οι “κακοδοξίες “
θέλουν και Θεολογικό διάλογο …
Με όμορφα λόγια και θεωρίες ,με “γλυκά στο στόμα ” που μοιάζουν με τα λόγια του Χριστού ,αλλά μένουν μόνο στην γλυκιά θεωρία στο στόμα ,αλλά όταν κατέβουν στην “κοιλία” της “καρδιάς ”
καταλαβαίνουμε το πονηρό πνεύμα που δεν ήθελε τίποτα άλλο ,από το να μας εξαπατήσει και να εισέλθει στην “κοιλία” μας να καταλάβει την χώρα μας ,να γίνει πλειονότητα και να δείξει το αληθινό πρόσωπο της ..
Δεν υπάρχουν εξτρεμιστές ισλαμιστές και απλοί ισλαμιστές ….
υπάρχουν ισλαμιστές που αλλάζουν μόλις γίνουν “πλειοψηφία “ ,μόλις πάρουν δύναμη ,μόλις εμείς εκδιώξουμε την “Χάρι” του Θεού ,επιτρέπει ο Θεός οι “υιοί της Αγαρ ” ,αποκτούν τα δικαιώματα μας …
Η επιλογή μας κινεί τα πράγματα ,ο Θεός επιτρέπει και παραχωρεί
Είναι δικό μας θέμα λοιπόν και επιλογή μας ,επιστρέφουμε και μένουμε στον Χριστό ,εξαφανίζονται
Αποστρεφόμαστε τον Χριστό , πολλαπλασιάζονται γύρω μας και στο τέλος μας πνίγουν…
Το ξερό ,γεμάτο έπαρση μυαλό μας φταίει κανείς άλλος
Σε Εθνικό και προσωπικό επίπεδο
Εμείς έμμεσα το επιτρέπουμε ,τον “πύθωνα ” να μεγαλώνει και να τυλίγεται γύρω μας
Διαφημίζονται ως εναλλακτική θρησκεία που απελευθερώνει
Στην ουσία πέφτουν “θύματα ” του εγωισμού τους ,ότι ξεχωρίζουν από άλλους ,πέφτουν θύματα της ανάγκης τους για “επίδειξη ” απέναντι στους άλλους , από “έπαρση ” βλέπουμε ότι αξίζουμε κάτι άλλο ανώτερο ,διαφορετικό και όχι τον ταπεινό Ιησού και το “παπαδαριό”
Δείτε τι γίνετε στο “καρά τεπέ ” στην Λέσβο ,αλλά και σε όλη την Ελλάδα , ο “πύθωνας ” τυλίγεται γύρω μας
Μιλώ εκ πείρας ..και ευχαριστώ τον Χριστό βλέποντας πίσω τον Αδη
Κάπως έτσι και εγώ ακολούθησα και πίστευα στην “Θεοσοφία” της Μπλαβάτσκυ και λίγο πριν καταστραφώ πνευματικά ,ψυχολογικά ,ολοκληρωτικά , γνωρίστηκα με τον “διάβολο ” τον “πύθωνα “ που μου παρουσιαζόταν ως “Άγγελος φωτός” έτσι τον έβλεπα …
Δυστυχώς για μένα , επέτρεψε ο Θεός να πιστεύω για καιρό ,το πνεύμα πλάνης ,ενώ ήμουν “δεμένος” μαζί του ..
Καταστροφή προκαλεί η απομάκρυνση από τον Χριστό ,σας διαβεβαιώ ..
επέστρεψα μετανοημένος στον Χριστό ,στην Ορθοδοξία ,στον εκκλησιασμό ,στην “μετάνοια” ταραγμένος και τρομαγμένος πλέον γνωρίζοντας ότι ,από μόνος μου ,χωρίς την βοήθεια του Χριστού και των “επουράνιων δυνάμεων ” απέναντι στο κακό που έχουν άνθρωποι και έχουν παραδοθεί σε αυτό ,ενώ μοιάζουν άκακοι ,είμαι προβατάκι …
Αν δεν μας φυλάξει ο Θεός ,είμαστε αδύναμοι απέναντι στο “πονηρό” και είναι πολύ εύκολο να διαστραφεί η αλήθεια μέσα μας ,χωρίς “φύλαξη ” χωρίς ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Οι παρακάτω Έλληνες ,δεν έχουν καταλάβει τι έκαναν ,τι απαρνήθηκαν και είναι στην αγκαλιά του “πύθωνα ” …
Ας δούμε τι γίνεται στην Σκανδιναβία ,αλλά και παντού στην Ευρώπη , που ήδη πολλαπλασιάστηκαν και απειλούν και ας ελπίσουμε να “μετανοήσουμε” εμείς οι Ρωμιοί και ο Θεός να μας φυλάξει απο αυτούς..
Άλλα λένε και άλλα σχεδιάζουν …
Όταν στους Φιλίππους με τον Σίλα, τον Τιμόθεο και τον Λουκά ,μία κατεχόμενη από το δαιμονικό πνεύμα ,το πνεύμα πύθωνος ακολουθούσε τον Απόστολο Παύλο και την συνοδεία του και κραύγαζε για ημέρες .
«αυτοί οι άνθρωποι είναι δούλοι του Θεού του υψίστου και μας δείχνουν τον δρόμο της σωτηρίας».
Αφού έλεγε την “αλήθεια”
Έλεγε την αλήθεια μεν αλλά , για μέρες συνέχισε να το κάνει ,να τους ακολουθεί και να φωνάζει ,τι έκανε τον Απόστολο Παύλο ,να διατάξει το πονηρό πνεύμα να φύγει από την ύπαρξη της δούλης και έτσι να ελευθερωθεί το ταλαίπωρο εκείνο πλάσμα.
Δείτε γιατί δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι το “πνεύμα πύθωνα “
Με τον διάβολο δεν συζητάς …δεν του επιτρέπεις καν να σου μιλήσει .
Ο Απόστολος Παύλος ,με την διάκριση των Πνευμάτων που είχε ,κατάλαβε ποιός μιλά από αυτό το “πλάσμα”
Δεν έδειξε καμία διάθεση για συζήτηση ,καμία εμπιστοσύνη ,γιατί ο Άγιος Παύλος γνωρίζει ότι με τον
“διάβολο δεν συζητάς ” και απλά τον εκδίωξε…
Το ισλάμ και οι άλλοι πύθωνες …
Μην κάνετε το λάθος να συζητάτε με τον πατέρα του “ψεύδους ” τα όργανα του , που κρύβονται παντού ,αναζητώντας αφύλαχτες ,πλανεμένες ,χαμένες αλαζονικές “ψυχές “. να τις σαγηνεύσουν ,να τις τυλίξουν και στο τέλος να τις πνίξουν ..
“Γρηγορείτε και προσεύχεσθε ίνα μη εισέλθητε εις πειρασμόν”
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .