Ο αντίπαλος είναι ο υφιστάμενος συσχετισμός δυνάμεων στην Ε.Ε . «Επιτεθείτε του » όλοι μαζί τώρα που «ραγίζει».
Η «στήριξη» , σε ψήφο εμπιστοσύνης είναι άχρωμη και άοσμη , θα εντείνει την εσωστρέφεια και θα χαλάσει την «οικουμενική κυβέρνηση εθνικής Σωτηρίας » που καταφέρατε μετά από χρόνια να δημιουργείστε χωρίς να μετακινηθείτε .
Οι αντίθετες απόψεις , θέσεις και ιδεολογίες , είναι σημαντικότατες καθότι , ανάγουν το μέτρο σύγκρισης που χρειαζόμαστε , ώστε να διατηρήσουμε «τα λογικά μας » , αφού , δεν μπορέσαμε ούτε πριν , ούτε τώρα να αντισταθούμε , υποταχθήκαμε και γίναμε οικονομική αποικία …. και επειδή είμαστε μια μικρή χώρα που χρειάζεται συμμαχίες .
Ας μη κρατήσει για πάντα αυτή η υποτέλεια , αυτή η προσβολή .
Εκμεταλευτείτε τα ρήγματα στην ΕΕ και αλλάξτε τον συσχετισμό δυνάμεων… μόνο τότε θα ξανα διεκδικήσουμε το μέλλον μας .






