«Ηττηθήκαμε, ηττηθήκαμε, ηττηθήκαμε και δώσαμε αφορμή στον Σόιμπλε να χαίρεται για τη λιτότητά του» ανέφερε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ, ο κ. Μητρόπουλος- ο οποίος ψήφισε «παρών» στην ψηφοφορία για το τρίτο μνημόνιο- επανέλαβε μεν ότι στηρίζει την κυβέρνηση, επέκρινε όμως σφόδρα τους χειρισμούς που έγιναν στις διαπραγματεύσεις, κάνοντας λόγο για «ήττα» και λέγοντας πως με την ψήφιση του μνημονίου δόθηκε η αίσθηση πως δεν υπάρχει εναλλακτική στη λιτότητα πρόταση.
«Μπορούσαμε να είχαμε σχέδιο, να μην είχαμε υπερβάλει, να μην είχαμε υποτιμήσει τον αντίπαλο και να είχαμε καλύτερα αποτελέσματα» είπε. «Καμία αριστερά δεν ανέλαβε τέτοιου περιεχομένου και σφοδρότητας πρόγραμμα» επανέλαβε ο κ. Μητρόπουλος. «Ξέρω ότι μετά και την ψήφιση του τρίτου μνημονίου, στενοχωρούνται κάποιοι φίλοι και σύντροφοι, που θα εξακολουθήσουν να λένε ότι η αριστερά μάχεται» είπε δηκτικά.
Ο κ. Μητρόπουλος μίλησε και πάλι για ήττα που έχει μάλιστα σοβαρό αντίκτυπο: «Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι στείλαμε το μήνυμα πως δεν υπάρχει εναλλακτική πρόταση. Υπεστήκαμε ήττα, πρέπει να σταθούμε κοντά στο λαό και να διορθώσουμε τα λάθη που έγιναν στην διαπραγμάτευση». Τάχτηκε δε κατά των εκλογών, λέγοντας πως «ανοήτως εισηγούνται κάποιοι εκλογές. Η απάντηση στην ήττα είναι ενωτικά, με ευρύτατη πολιτική συνεννόηση. Χρειάζεται να φύγουμε μπροστά».
Για το «παρών» στην ψήφιση του τρίτου μνημονίου ο κ. Μητρόπουλος εξήγησε ότι «από πολυγραφότερος αποδομητής του μνημονίου δεν ήθελα να προδώσω τις αρχές μου». «Η πρώτη μείωση των συντάξεων άρχισε από την Παρασκευή, δεν μπορούσα να στηρίξω» διευκρίνισε. «Η ψήφιση από τον ΣΥΡΙΖΑ του τρίτου μνημονίου άλλαξε όλη την ατζέντα της Αριστεράς… Για πρώτη φορά ανέλαβε δανεισμό μέσω μνημονίου με ρήτρα εκχώρησης κυριαρχίας και συμπιέσεως των συντάξεων» επισήμανε δε ο κ. Μητρόπουλος.






