- η ελπίδα έρχεται;
- θα έσκιζαν τα μνημόνια, θα τα καταργούσαν μ’ ένα νόμο;
- ούτε νεκροί δεν θα συνεργαζόντουσαν μ’ όποιον υπέγραψε η στήριξε μνημόνια;
- είχαν έτοιμο σχέδιο εξόδου από την κρίση;
- θα βαρούσαν τα νταούλια και οι αγορές θα χόρευαν;
- θα άλλαζαν την Ευρώπη;
…καλά θυμάσαι, ήταν κάτι καλόπαιδα που όταν έγιναν κυβέρνηση είπαν…
- τέλος τα μνημόνια και μας φόρτωσαν στην πλάτη τρίτο και χειρότερο.
- ξεχάστε την τρόικα και τελικά προέκυψε κουαρτέτο.
- διαπραγματεύτηκαν σκληρά, ενώ είναι γνωστό πως ο ESM δεν δέχεται κανενός είδους διαπραγμάτευση.
- πάμε σε δημοψήφισμα, ενώ γνώριζαν πως θα σταματήσει η ρευστότητα, θα κλείσουν οι τράπεζες και θα ταλαιπωρηθεί ο κοσμάκης.
- να ψηφίσουμε ΟΧΙ κι’ έκαναν τα πάντα ώστε να κερδίσει το ναι.
- μπράβο για το περήφανο ΟΧΙ και το μετέτρεψαν σε ναι υποταγής.
- “εσείς στα τέσσερα”, στους άλλους και τελικά στήθηκαν οι ίδιοι.
- δεν είχαν άλλη επιλογή ενώ είχαν τουλάχιστον δυο, παραίτηση και ρήξη.
- είναι διαφορετικοί από τους άλλους και στο τέλος έγιναν ένα μαζί τους.
…και μεταλλάχτηκαν σε κωλόπαιδα, που ακόμη και σήμερα, μετά απ’ όσα είδαμε να συμβαίνουν, εξακολουθούν χωρίς ίχνος ντροπής, να υποστηρίζουν πως…
- έκαναν το καθήκον τους, καθώς “κατάφεραν” να κρατήσουν την Ελλάδα στην Ε.Ε. και στο ευρώ.
- η κυβέρνηση δεν πήρε λαϊκή εντολή για έξοδο από την ευρωζώνη.
- δεν μετάνιωσαν που αποφάσισαν τον συμβιβασμό έναντι του ηρωικού χορού του Ζαλόγγου.
- η “συμφωνία” αυτή αποτελεί το τέλος εποχής των μνημονίων.
- δεν είναι λύση η καταγγελία του χρέους γιατί θα μας οδηγήσει σε άτακτη χρεοκοπία.
…και ρωτάω, αναλαμβάνοντας κάθε ευθύνη και αποδεχόμενος κάθε συνέπεια για το χαρακτηρισμό, τα κωλόπαιδα τα εξής…
- κάνατε το καθήκον σας απέναντι σε ποιους; στον λαό που υποσχεθήκατε να υπηρετείτε η στ’ αφεντικά σας, τα συμφέροντα των οποίων εξυπηρετείτε;
- λαϊκή εντολή για έξοδο από το ευρώ όχι δεν πήρατε, γιατί ποτέ δεν τολμήσατε, ουτε θα τολμήσετε να τη ζητήσετε. Πήρατε όμως καμιά λαϊκή εντολή για τρίτο μνημόνιο; Το 61,3% του ΟΧΙ σας εξουσιοδότησε να υπογράψετε τρίτο μνημόνιο;
- δεν μετανιώσατε που ξεπουλήσατε την ελπίδα που υποσχεθήκατε και στηθήκατε στα τέσσερα σ’ αυτούς που αποκαλούσατε εκβιαστές, για να μείνετε στην ιστορία ως άβουλα και υποτακτικά ανθρωπάκια; θα μετανιώσετε όμως σύντομα που δεν κάνατε κάτι ηρωικό, έστω κι’ αυτό ήταν ο χορός του Ζαλόγγου, που δεν ήταν.
- δεν γνωρίζατε πως η συμφωνία υποταγής θ’ αποτελέσει το δικό σας τέλος εποχής; η γνωρίζατε εξ’ αρχής πως ο ρόλος σας στη φαρσοκωμωδία στην οποία τόσο αποτυχημένα συμμετείχατε, κάπως έτσι τελειώνει;
- ποιος έλεγε πέρυσι στη ΔΕΘ “η μόνη βιώσιμη και ρεαλιστική λύση είναι η διαγραφή του χρέους”; Αυτός που το έλεγε δεν γνώριζε ότι σε στάση πληρωμών προχωρά μια χώρα, ακριβώς για να γλιτώσει απ’ τη χρεοκοπία στην οποία σήμερα μας οδηγείτε;





