Πέθανε ο κροατικής καταγωγής Βόσνιος Σλόμπονταν Πράλγιακ, ο οποίος νωρίτερα την Τετάρτη, εντός της αίθουσας του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης πήρε δηλητήριο, μετά την ανακοίνωση της καταδικαστικής απόφασης εις βάρος του.
https://youtu.be/wDcQn_1VOLY
Ο Πράλγιακ δικαζόταν μαζί με άλλους πέντε πρώην ηγέτες και στρατιωτικών των Κροατών της Βοσνίας, ωστόσο, η δίκη διακόπηκε όταν «πήρε δηλητήριο», σύμφωνα με τον δικηγόρο του, μετά την επιβεβαίωση της καταδίκης του σε κάθειρξη 20 ετών. Ο Σλόμπονταν Πράλγιακ, 72 ετών, φώναξε «Ο Πράλγιακ δεν είναι εγκληματίας» προτού βγάλει από την τσέπη του ένα φιαλίδιο και καταπιεί το περιεχόμενο. Ο Πράλγιακ υπηρέτησε ως στρατηγός στον κροατικό στρατό και καταδικάστηκε για συμμετοχή στα εγκλήματα πολέμου κατά του μουσουλμανικού πληθυσμού σε περισσότερες από 30 δημοτικές κοινότητες της Βοσνίας – Ερζεγοβίνης. Η ολλανδική αστυνομία έχει κηρύξει την αίθουσα του δικαστηρίου ως «τόπο εγκλήματος» και διερευνά την υπόθεση.
Πηγή : topontiki.gr






