Αφού έριξαν την Αίγυπτο στα νύχια του ισλαμοφασισμού, τώρα στέλνουν και στρατό για να “βοηθήσει” την αστυνομία των ισλαμοφασιστών του Μόρσι.
Την ίδια στιγμή η οργή των Αιγύπτιων δημοκρατών φτάνει στο απώγειο ειδικά μετά τα συντονισμένα
χτυπήματα από κράτος και παρακράτος σε ακτιβιστές, σιίτες και την συνεχιζόμενη γενοκτονία των Χριστιανών Κοπτών. Αυτή ακριβώς είναι η “δημοκρατία” της συμμορίας της Κλίντον.
Η δύναμη θα είναι τουλάχιστον 400 ανδρών και όπως ανακοινώθηκε επίσημα θα ενισχύσει τις “αρχές ασφαλείας” της χώρας, εν όψει των προγραμματισμένων αντιισλαμιστικών διαδηλώσεων στις 30 Ιουνίου. Κοινώς, προβλέπεται λουτρό αίματος.




