• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ BAS_4

BAS_4 : ΑΓΑΠΗΤΗ κ.ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΑ (ΠΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ & ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ)

5 έτη ago
in BAS_4, ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Αγαπητή κ.Μαίρη Καρά,
(ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗΣ)
απαντώ ένα προς ένα τα θέματα, που θίξατε (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΙΡΗΣ ΚΑΡΑ ΣΤΟΝ BAS_4) :

α) Γράφετε : “Η σωστή θέση του σχολίου σας –αν ήταν καλοπροαίρετο- είναι κάτω από το κείμενό μου. Εσείς όμως το εκθέσατε δημοσίως σαν άρθρο σας με επίθεση στο όνομά μου, άνευ ουσίας αφού δεν με γνωρίζετε.”

Απαντώ : Μάλλον δεν προσέξατε ότι το σύστημα σχολίων επί των άρθρων στην αγαπητή μας ιστοσελίδα δεν υπάρχει. Άρα εκ των πραγμάτων ήταν αδύνατον να απαντήσω κάτω από το άρθρο σας και δεν υπήρχε άλλος τρόπος απάντησης. Για όσους ρίχνονται στον πολιτικό στίβο έχει καθιερωθεί το ρήμα “εκτίθεται”. Ο υποψήφιος λ.χ. βουλευτής λέμε εκτίθεται αλλά πού; Σε δημόσια κριτική! Όμοια κι όποιος εκφέρει δημόσια απόψεις πρέπει να είναι δεκτικός της όποιας κριτικής εκτός κι αν δεν είναι ικανός να υποστηρίξει τις θέσεις του. Πέραν αυτών οι ιδέες καθενός δεν τον χαρακτηρίζουν αναγκαστικά και σαν πρόσωπο. Άλλωστε πόσοι και πόσοι δεν άλλαξαν απόψεις χωρίς να αλλάξει ο χαρακτήρας τους. Άρα κακώς το θεωρήσατε σαν προσωπική επίθεση. Όσον αφορά δε την ουσία, θα καταλάβετε αφού μελετήσετε το άρθρο μου.

β) Γράφετε : “Αν είχατε δώσει περισσότερη προσοχή στα κείμενά μου, θα βλέπατε, πως εκφράζω την αγωνία μου για την τραγωδία της Ελλάδας από καθαρή πατριωτική αγάπη και για ενημέρωση των συμπατριωτών μου για τον πόλεμο που βιώνουμε.”

Απαντώ : Δεν σας αμφισβητώ την πατριωτική αγάπη αλλά αν επιζητείτε την ενημέρωση των συμπατριωτών σας αμφισβήτησα την αλήθεια των λεγομένων σας, θεωρώντας ότι έχετε πλανηθεί, όπως και θα εκθέσω στη συνέχεια. Όσον αφορά το αν είχα δώσει περισσότερη προσοχή στα κείμενά σας, γι αυτό σας απάντησα, επειδή τα βρήκα αόριστα κι έκφραση θυμικού παρά λογικών επιχειρημάτων και τεκμηριωμένων στοιχείων. Η αρχαία Φιλοσοφία άνθισε διευκρινίζοντας και προσδιορίζοντας τις έννοιες των λέξεων. Όταν γράφετε “Ελλάδα σημαίνει Ελευθερία” προϋποτίθεται ότι έχετε συγκεκριμενοποιήσει τι σημαίνει Ελευθερία. Αλλά αν κάποιος ζει στο σπήλαιο του Πλάτωνα πως είναι δυνατόν να το καταφέρει. Προσωπικά τέτοιες εκφράσεις μου θυμίζουν ρητορικές-σοφιστικές αοριστολογίες των πολιτικών, που συνεπαίρνουν το θυμικό των πολιτών προσπαθώντας να υποκλέψουν την ψήφο τους πχ. “Η Ελλάδα στους Έλληνες”.

γ) Γράφετε : “Εσείς όμως απομονώσατε ένα μέρος του κειμένου μου, για να εκδηλώσετε την αντίθεσή σας, επιθετικά μάλιστα. Δεν διακρίνω που διαφωνείτε, αφού το νόημά του είναι, πως ο Ελληνισμός έχει υποστεί άδικες επιθέσεις στην πορεία της Ιστορίας και μια Ελληνίδα το διαπιστώνει με πόνο ψυχής.”

Απαντώ : Δική σας άποψη ότι απομόνωσα ένα μέρος των λεγομένων σας κι απόδειξη αυτού είναι ότι δεν μπορείτε να διακρίνετε το που διαφωνώ. Στη συνέχεια θα σας τα εκθέσω αναλυτικά. Τώρα το αν ο Ελληνισμός έχει υποστεί άδικες επιθέσεις και το διαπιστώνετε με πόνο είναι έτερον εκάτερον. Σας τιμά βέβαια αλλά η ίαση προϋποθέτει διάγνωση (όπως θα δείτε παρακάτω) και θεωρώ ότι ξεκινάτε από μια εσφαλμένη αρχή, οπότε θα καταλήξετε σε λάθος αποτέλεσμα.

δ) Γράφετε : “Δεν θα μπω στην διαδικασία να ανοίξω διάλογο μαζί σας για το θέμα της θρησκείας και δεν διαφωνώ με κανέναν Έλληνα, που αγαπά την πληγωμένη πατρίδα μας και αγωνίζεται από το μετερίζι του, για την απελευθέρωσή της. Διαφωνώ όμως κάθετα με την στάση των Ιεραρχών, που εγκαταλείπουν αβοήθητο το ποίμνιό τους στις εγκληματικές επιθέσεις που δέχεται από την προδοτική Κυβέρνηση. Γιατί δεν αντιδρούν οι καλοί Χριστιανοί;”

Απαντώ : Γιατί; Οι αρχαίοι Έλληνες στις αγορές και τα γυμναστήρια με τον διάλογο προόδευσαν πνευματικά. Αυτό τους ξεχώρισε από τους άλλους λαούς. Δεν το ξέρετε; Στον Ελληνισμό δεν υπάρχουν μονόλογοι. Αντίθετα η κορυφαία έκφραση της Ελληνικής Φιλοσοφίας ήταν οι διάλογοι του Σωκράτη, που ο Πλάτωνας συνέγραψε. Ο αρχαίος Έλληνας ξεκινούσε τη μέρα από τους θεούς, όποιους πίστευε κάθε εποχή, γνωρίζοντας ότι εξαρτάται από αυτούς. Δεν υπάρχει σχεδόν κανείς κορυφαίος φιλόσοφος, που να αρνιόταν την ύπαρξη θεών και κυρίως την εξάρτηση από αυτούς. Στο ότι διαφωνείτε κάθετα με την στάση των ιεραρχών (σε αντίθεση με σας τους γράφω με μικρό!) θα με βρείτε πολύ πιο λαύρο από σας κι απόδειξη είναι το πόσα τους έχω γράψει (ίσως για να καταλάβετε ότι κακώς με βρήκατε επιθετικό προς σας). Ένα μικρό δείγμα :

BAS_4 : Και αυτοί οι ρεμπεσκέδες είναι ψευτορωμέηκο

BAS_4 : Έτσι θα εμφανιστείς ενώπιον Χριστού;

BAS_4 : Ρε φλούφλη !

BAS_4 : Ποδολάγνοι οι ιεράρχες;;;

BAS_4 : Αυτοδηλώθηκε αιρετική η ιεραρχία

BAS_4 : συ μεν ιαμάτοις ιάθεις, άλλους δε τι εμβολιασθείναι επιτάσσεις;

BAS_4 : Αυτοαποδεικνύεται άνομη & παράνομη η ιεραρχία

BAS_4 : Το Άγιον Πνεύμα σφράγισε το στόμα του Τζερόνυμο ;

BAS_4 : Η σφαγή θ’αρχίσει από τους ιερείς

BAS_4 : Άρον το ΜΠΟΛΙ σου κι άπελθε, διαβολιστή παπά

&

BAS_4 : ΚΥΡΙΑ, Ο ΑΨΗΛΟΣ ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΟΠΙ

BAS_4 : ΣΠΕΙΡΑΤΕ ΑΝΕΜΟΥΣ, ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΤΕ ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΘΥΕΛΛΕΣ

BAS_4 : Η ΠΟΔΟΛΑΓΝΕΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ

BAS_4 : ΚΙ ΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΓΙΑ ΤΟΥ ΣΑΒΑΝΟΥ ΓΡΑΨΕΙ “ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ”;

Εδώ λοιπόν σας ρωτώ (όπως κι όσους σκέπτονται όμοια) : Γιατί δεν σκεφθήκατε ότι όσο προδότες είναι οι πολιτικοί στη χώρα άλλο τόσο προδότες είναι σχεδόν όλοι οι ιεράρχες (και πολλοί ιερείς) στη Πίστη; Πως στέκει από την μια να (προσπαθώ να) είμαι Ορθόδοξος κι από την άλλη να κατακεραυνώνω την ιεραρχία (όπως και πολλοί όμοιοι); Αυτήν την ιεραρχία, που ακόμα να ζητήσει συγγνώμη από τον Άγιο Νεκτάριο για τη σατανική αθλιότητά της (ειδικά αυτό διαβάστε το BAS_4 : Όταν “έφαγε πόρτα” ο Άγιος Νεκτάριος!).

Μια ιεραρχία που “δολοφόνησε” ουσιαστικά τον τεράστιο ιεράρχη Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως! Και δεν είναι τα μόνα.

Όσο για την ερώτησή σας γιατί δεν αντιδρούν οι καλοί Χριστιανοί, θα σας ρωτήσω αντίστοιχα “γιατί δεν αντιδρούν οι καλοί Έλληνες;”. Σας επαναλαμβάνω : ΟΣΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΤΟΣΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ! Αλλά δυστυχώς υπάρχει άλλη αντίσταση για τα μεν κι άλλη για τα δε, οπότε δεν θα καταλάβετε να σας εξηγήσω πως αντιδρούν οι καλοί Ορθόδοξοι.

ε) Γράφετε : “Θεωρώ πως δεν πρέπει να σπέρνουμε διχόνοια ανάμεσά μας, την στιγμή που το πατριωτικό καθήκον επιτάσσει να είμαστε ενωμένοι και αδελφωμένοι απέναντι στον μεγάλο εχθρό του Έθνους μας. Ούτε είναι σωστό να με κρίνετε τόσο εύκολα, αφού δεν γνωρίζετε το έργο μου. Αδιαφορώ αν με θεωρείτε ανιστόρητη, μα δεν σας επιτρέπω να αμφισβητείτε την αγάπη μου για την πατρίδα, που είναι αδιαπραγμάτευτη.”

Απαντώ : Το ενωμένοι κι αδελφωμένοι πως το εννοείτε; Διάβασα ένα άρθρο πρόσφατα (δυστυχώς δεν το έχω πρόχειρο), που ο συγγραφέας ρωτά στη βάση ποιάς ιδεολογίας θα είμαστε ενωμένοι; Βλέπετε να υπάρχει τέτοια ιδεολογία; Ιδεολογία σημαίνει κάτι ριζωμένο μέσα στη καρδιά σου, ανώτερο από τα υλικά. Βλέπετε κάτι σήμερα και δεν το βλέπω εγώ; Πείτε μου αν είναι. Τα έργα σας δεν τα γνωρίζω αλλά έκρινα από ένα έργο σας (το άρθρο σας) όπου δράσατε εντελώς εκτός Ελληνικής γραμμής. Θα μου πείτε “γιατί;” Διότι ο αρχαιοελληνισμός σαν πολιτισμός του πνεύματος αναπτύχθηκε χάρις στην Φιλοσοφία, την οποία σεις καταπατήσατε.

Εξηγώ : Η Φιλοσοφία δεν ήταν κάτι αόριστο, κάποιοι τεμπελχανάδες αραχτοί μιλούσαν μεταξύ τυρού και αχλαδιού για αόριστα θέματα. Μιλούσαν για συγκεκριμένα θέματα, που τα προσδιόριζαν συζητώντας με αγάπη κι αλληλοκατανόηση (αυτό ήταν ο πλατωνικός έρωτας). ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΑΥΤΗ ΕΪΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ. Το γνωρίζετε;

Όταν λοιπόν σας βλέπω να αναπαράγετε κάποια από τα φληναφήματα του διαδικτύου (που τα συναντώ για πάνω από δεκαετία), που είναι ανιστόρητα (όπως υποσχέθηκα να εκθέσω), που είναι κατευθυνόμενα από την ίδια πηγή που βάλεται ο Ελληνισμός τότε υποχρεούμαι σαν Έλληνας, με σεβασμό στην Φιλοσοφία και την Αλήθεια να επανορθώσω. Διότι σας ζήτησα τεκμηρίωση και μου δώσατε άρθρο ιστοσελίδας καλλυντικών με έναν ταλαίπωρο ανθέλληνα (τον Θωμά Ηλιόπουλο), γνωστό παλαιόθεν, που τον έχουμε επανειλλημένα αποστομώσει στο παρελθόν. Ιστορικές πηγές παραθέτει πουθενά για τους ισχυρισμούς του;
Συμπερασματικά θα σας πω ότι κατά την άποψή μου σεις σπέρνετε τη διχόνοια μεταξύ των Ελλήνων, όταν αφήνετε ατεκμηρίωτα, θολά και προκλητικά να φαίνεται ότι οι χριστιανοί (άραγε ποιού λαού – δεν το διευκρινίζετε) σκότωσαν τους άλλους μισούς. Γιατί αυτό εννοούν οι συντάκτες των πλανεμένων πηγών σας.

στ) Γράφετε : “Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να σας γνωρίσω… και να με γνωρίσετε. Είμαστε Έλληνες περήφανοι για το Έθνος μας και αγωνιζόμαστε για την διαιώνισή του. Τα όπλα μας είναι η ΑΓΑΠΗ προς τον συνάνθρωπο, όπως ακριβώς την δίδαξε και ο Χριστός με την θυσία του. Αγαπάτε αλλήλους λοιπόν κύριε «συνάδελφε» και μην συμβάλλετε στην διαίρεση των Ελλήνων, όπως το επιδιώκουν οι Σιωνιστές. Μπρος στην απειλή της Γενοκτονίας μας πρέπει να βάλουμε στην άκρη ό,τι μας χωρίζει και να ενωθούμε ΑΠΑΝΤΕΣ!”

Απαντώ : Πως μιλάτε για την Αγάπη του Χριστού, όταν δείχνετε να την αγνοείτε αφού δεν μελετήσατε. Αγάπη δείχνουν και τα καμάκια στις τουρίστριες. Η Αγάπη του Χριστού είναι κάτι διαφορετικό. Χαίρομαι πάντως που αναφέρατε τον Χριστό, μελετήστε λίγο παραπάνω. Η δύναμη του Ελληνισμού ήταν πάντα η γνώση. Δικαιώστε την!

ζ) Γράφετε : “Επί τη ευκαιρία διαβάστε αυτά τα κείμενα, που ίσως σας βοηθήσουν να βγάλετε τις παρωπίδες σας… Η λέξη Έλληνας απαγορευόταν επί 1.500 χρόνια με ποινή θανάτου.”

Απαντώ : Κείμενα ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ. Το ποιός έχει τις παρωπίδες το αντιπαρέρχομαι. Το θέμα είναι ποιός έχει την απαραίτητη γνώση, για να δικαιώνει τη γνώμη του, όπως είπε ο Πλάτων. Δεν είπαμε να μιλάμε “Ελληνικά” με σεβασμό στην Φιλοσοφία; Γιατί αγνοείτε τον τεράστιο φιλόσοφο;

Σας παραθέτω λοιπόν τα ιστορικά στοιχεία :
α) Κάποτε ψάχνοντας αυτά τα ζητήματα, έβαλα σε ένα πρόγραμμα κειμενογράφου την Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Στην μεν Οδύσσεια δεν βρήκε ούτε μια φορά την λέξη Έλληνας (και τα παράγωγά της) στην δε Ιλιάδα μόνο 2 ή 3 φορές. Δοκιμάστε το! Εκεί που την βρήκε ήταν χαρακτηριστικό των κατοίκων της Φθίας (των Μυρμιδόνων, του Αχιλλέα) σαν αντιδιαστολή των Αργείων ή άλλων ελληνικών φύλων. Δηλαδή ο Όμηρος θεωρούσε μόνον τους Μυρμιδόνες σαν Έλληνες; ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΟ Ο ΟΡΟΣ “ΕΛΛΗΝΑΣ” ΣΑΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ. Ένα το κρατούμενο!

β) Ο όρος Έλληνας σας εθνικό προσδιοριστικό πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τον Ηρόδοτο στους Περσικούς πολέμους (490πΧ-479πΧ) και στην συνέχεια ατόνησε μέχρι που ο Μέγας Αλέξανδρος λέει το “ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΛΗΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ”. Αλλά όπου πήγαν οι Έλληνες υπό τον Αλέξανδρο σαν Γιουνάν (από την Ιωνία) μας έμαθαν. Ακόμα μέχρι σήμερα Γιουναντιστάν μας λένε και μόνοι μας αυτοαποκαλούμαστε Ελληνιστάν. Άρα ούτε επί Αλεξανδρου χρησιμοποιήθηκε ο όρος ΕΛΛΗΝΑΣ σαν εθνικό προσδιοριστικό. Δύο τα κρατούμενα!

γ) Από τους διαδόχους του Μ.Αλεξάνδρου, που ίδρυσαν τα “Ελληνιστικά κράτη” (όπως τα λέει … η Ιστορία) ξέρετε κάποιο που να είχε το Ελληνικό σαν προσδιοριστικό; Αν ξέρετε πείτε μου γιατί η έρευνά μου έδειξε κανένα! Τρία τα κρατούμενα!
Το συμπέρασμα είναι ότι ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΜΗ ΤΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΛΕΞΗ “ΕΛΛΗΝΑΣ” (ή τα παράγωγα αυτής) ΣΑΝ ΕΘΝΙΚΑ Ή ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΑ. ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ “ΒΥΖΑΝΤΙΟ” (που αυτό ΔΕΝ αποκαλείτο ποτέ έτσι, όπως επισημαίνει ο μέγας ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος).
Κυρία Καρά, όταν λέτε Ελληνισμός ποιόν εννοείτε; Τον Ελληνισμό του Σωκράτη ή τον Ελληνισμό, που δολοφόνησε τον Σωκράτη (~δημοκρατία); Δεν είναι περίεργο ότι οι συντάκτες των πηγών σας από τη μια τσιρίζουν για μια δήθεν δολοφονία της Υπατίας (προβοκάτσια ήταν – ερευνήστε το!), που δεν ούτε καν μας παρουσιάζουν το έργο της κι απ’ την άλλη κάνουν “γαργάρα” την δολοφονία του μέγιστου των φιλοσόφων Σωκράτη; ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ;

Πάμε παρακάτω : Γνωρίζετε την κατάσταση του Ελληνισμού από το 146πΧ μέχρι την εποχή ίδρυσης της Νέας Ρώμης (Κωσταντινούπολης), δηλαδή επί ρωμαιοκρατίας; Γιατί η Ιστορία δεν αναφέρει ούτε μια στάση απελευθερωτική και σαφώς καταδεικνύεται ότι ο Έλληνας είχε “κάτσει σαν κότα” στον ρωμαίο; Μήπως ξέρετε κάποιους σημαντικούς Έλληνες, που επί ρωμαιοκρατίας να παρήγαγαν πολιτισμό πλην ελάχιστων εξαιρέσεων; (πχ.Γαληνός) Άρα αποδεικνύεται ότι δεν είναι πρωτόγνωρο το “στήσιμο στα 4”, που ακολουθεί σήμερα ο Ελληνισμός. Γνωρίζετε ότι άλλαζαν τα ονόματά τους σε ρωμαϊκά για να είναι πιο trendy; (από εκεί ξεπήδησε η μόδα του Μαίρη, Ντενίζ, Ντομινίκ κλπ). Γνωρίζετε ότι κάλεσαν τον Νέρωνα να αγωνιστεί στην Ολυμπιάδα (αν και απαγορευόταν σε μη Έλληνες) και του έδωσαν εκατό (100 !!!) κότινους δάφνης για να τον καλοπιάσουν; Οι ίδιοι, που αργότερα κατηγορούσαν τον Μέγα Θεοδόσιο, ότι κατήργησε τους Ολυμπιακούς όταν πλέον είχαν γίνει αγώνες βαρβάρων και το Ελληνικό Πνεύμα αγνοείτο! Τόσο μικροπρέπεια οι Έλληνες τότε. Άραγε γιατί τα 1500 χρόνια που αναπαράγετε δεν προσθέτετε άλλα 500 χρόνια να στρογγυλέψει το νούμερο στα 2000 χρόνια;

Γνωρίζετε ότι με την άνθιση του Χριστιανισμού τα σιωνιστικά κέντρα πανικοβλημένα ανασύστησαν Πλατωνική και Πυθαγόρεια σχολή (που είχαν σιγήσει και δεν παρήγαγαν πρόοδον επί αιώνες), σαν Νεοπλατωνική και Νεοπυθαγόρεια, που καμμιά σχέση δεν είχαν με Ελληνισμό ούτε υπηρετούσαν Έλληνες αυτές τις σχολές (πλην ενός), διδάσκοντας ταλμουδικές αρχές (εβραϊκός μυστικισμός – σιωνιστές δηλαδή); Ξέρετε πόσες φορές πέσατε στην παγίδα κι ακούσατε ότι το είπε λχ ο (νεο)πλατωνικός Ιάμβλιχος (Iamblichus Chalcidensis), που ήταν σύρος και δεν είχε σχέση με Ελλάδα, ούτε καν πέρασε από Αθήνα; Που προσήψατε ότι έχω παρωπίδες αλλά σεις τι γνωρίζετε από όσα σας ανέφερα; Γνωρίζετε κάτι σχετικά με την μεγάλη συνομωσία των 4 πρώτων μΧ. αιώνων, που σκοπό είχε να φέρει τον Ελληνισμό με τον Χριστιανισμό σε αντιπαράθεση; Αν θέλετε (δεν θέλω να κουραστείτε) μελετήστε αυτό >
(www.scribd.com/document/327446376/%CE%97-%CE%9C%CE%95%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%97-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%A9%CE%9C%CE%9F%CE%A3%CE%99%CE%91-%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A4%CE%95%CE%A3%CE%A3%CE%91%CE%A1%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%A1%CE%A9%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%9C-%CE%A7-%CE%91%CE%99%CE%A9%CE%9D%CE%A9%CE%9D ), μια και προτιμάτε ιντερνετική ενημέρωση από βιβλία, αλλά με πλήθος βιβλιογραφικών αναφορών, που δεν έχει σχέση με το κουρελούργημα του Ηλιόπουλου στη σελίδα των καλλυντικών.

Κυρία Καρά,
αν ο Χριστιανισμός (με τον Μέγα Κωνσταντίνο) δεν είχε πάρει από το χεράκι τον Ελληνισμό στην Κωνσταντινούπολη, να τον καταστήσει κοσμοκράτορα, ο Ελληνισμός δεν θα υπήρχε σήμερα αλλά και ούτε ανθρωπότητα δεν θα υπήρχε! Το 330μΧ. ο Ελληνισμός ήταν ανύπαρκτος, μιζεριασμένος, δουλοπρεπής κι ο λόγος που ο Χριστός τον άφησε εκεί ήταν για να συνειδητοποιήσει ότι «χωρίς Εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν». Για τον ίδιο λόγο σήμερα είναι εκεί ο Έλληνας και θα φάει πολύ χώμα η μούρη του μέχρι να την γυρίσει προς τον Ουρανό. Δυστυχώς πολλοί τα αγνοούν καθότι η ημιμάθεια και αμάθεια σήμερα αποτελούν το καρκίνωμα του Ελληνικού Πνεύματος, που ανυψώθηκε χάρη στο «ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ» και στα διδάγματα της Ελληνικής Φιλοσοφίας, που πρωταρχικό στόχο είχε την ανακάλυψη της Αλήθειας. Όταν λοιπόν βλέπω κάποιον να αναπαράγει “κοπυπαστά” ατεκμηρίωτα ιστορικά ψεύδη, που αντιβαίνουν τις αρχές της Ελληνικής Φιλοσοφίας, δηλαδή την ανακάλυψη της Αλήθειας, θεωρώ Ελληνικότατο χρέος μου να επέμβω και να ανασκευάσω τα όποια φληναφήματα, που αυτά συντελούν στην διαίρεση των Ελλήνων κι όχι αυτά που κατηγορήσατε ότι σας έγραψα.
Θα μπορούσα να σας γράφω σελίδες επί σελίδων αλλά δεν θα το κάνω γιατί η γνώση πρέπει να κατακτάται κι όχι να φυτεύεται από παρόχους γνώσης. Απλά δυο ιστορικά στοιχεία για να σας τριχοτομήσω τα 1500 χρόνια (τα οποία δεν τα προσδιορίσατε αλλά σαφώς οι πηγές σας εννοούν 300-1800μΧ) :

α) Ο Ηράκλειος, ο μέγας αυτοκράτορας της Ρωμανίας (που κακώς ονομάζεται Βυζάντιο) στις αρχές του 7ου αιώνα καθιερώνει την ελληνική γλώσσα ως την επίσημη γλώσσα του ρωμαϊκού κράτους, αντικαθιστώντας στα επίσημα έγγραφα, επιγραφές και νομίσματα το «Imperator Caesar, Augustus» με το ελληνικό «Βασιλεῦς». Γιατί, υπήρξε κάποια απαίτηση των Ελλήνων; Και πως είναι δυνατόν να μιλούν μια ελληνική γλώσσα όταν σκοτώνουν τους Έλληνες; ΣΤΕΚΕΙ; Είναι ιστορικά τεκμηριωμένο ότι με τη βασιλεία του Ηράκλειου η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εγκατέλειψε οριστικά την Αρχαιότητα και εισήλθε για τα καλά στη μεσαιωνική φάση της, αυτήν που ο μεγάλος εθνικιστής Περικλής Γιαννόπουλος (αυτός που ενέπνευσε Παύλο Μελά, Ίωνα Δραγούμη και τόσους άλλους, ώστε η Ελλάδα το 1912-13 να διπλασιαστεί) να ονοματίσει σαν το κλειδί της νόησης όλης της Ελληνικής Ιστορίας, του Έλληνα και του Ελληνισμού, χωρίς την οποία δεν μπορούμε να καταλάβουμε τίποτα! (http://pheidias.antibaro.gr/Giannopoulos/book-anagennesis.html ). Τα έχετε μελετήσει;
Και ο αείμνηστος Σαράντης Καργάκος, που τον παρουσιάσατε σαν αυτόν που είπε για τα 1500 χρόνια τα έχει πει. Τον διαβάσατε ποτέ;

β) Ο Άγιος Ιωάννης Γ’ Δούκας Βατάτζης, βασιλιάς της αυτοκρατορίας της Νικαίας (1222-1254 απέστειλε στον πάπα Γρηγόριο Θ’ μια μνημειώδη επιστολή επιστολή (https://kastropolites.com/yperifani-apantisi-didymoteichith-batatze/ ), όπου του γράφει : «ότι στο δικό μας γένος των Ελλήνων βασιλεύει η σοφία, και, ωσάν να πρόκειται για πηγή, από αυτήν παντού ανέβλυσαν σταγόνες … πως παρασιωπήθηκε, το ότι μαζί με την σοφία που βασιλεύει σε μας, κληροδοτήθηκε στο δικό μας γένος (το Ελληνικό!!!) η κοσμική αυτή βασιλεία από τον Μεγάλο Κωνσταντίνο … ποιος απ’ όλους αγνοεί ότι η κληρονομιά της διαδοχής του μεταβιβάστηκε στο δικό μας γένος και εμείς είμαστε οι κληρονόμοι και διάδοχοί του;»
Ιστορικά στοιχεία είναι αυτά και τα αγνοείτε και σας επαναλαμβάνω : πως τιμάτε την Φιλοσοφία και τον Πλάτωνα, που είπε “γνώμη δικαιούται καθένας αλλά γνώση για να δικαιολογεί την γνώμη έχει;” Για ποιά 1500 χρόνια λοιπόν μιλάμε;

Κυρία Καρά,
έχοντας αντικρούσει δεκάδες παρόμοιων φληναφημάτων σαν του Ηλιόπουλου, έχω τις ιστορικές απαντήσεις για όλα, όσα υπέπεσαν στην αντίληψή μου. Το θράσος αυτών που τα διασπείρουν είναι απύθμενο, σαν σιωνιστές που είναι. Αυτοί προσπαθούν να διαιρέσουν τον Έλληνα, όπως σήμερα με τους εμβολιασμένους κι ανεμβολίαστους. Είναι να γελάς, όταν λένε ας πούμε ότι χριστιανοί έκαψαν την Βιβλιοθήκη της Αλεξανδρείας, κι ας πυρπολήθηκε επί Ιουλίου Καίσαρα το 47-48 ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ. Αλλά και να κλαις όταν βλέπεις Έλληνες να τα πιστεύουν, όπως σήμερα πιστεύουν τους σιωνιστές πολιτικούς. Η γνώση είναι δύναμη κι αυτό ο Έλληνας το ήξερε αλλά σήμερα το ξεχνά.
Σεις σαν Ελληνίδα, πως πέφτετε στην παγίδα;

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο μου (για το οποίον όπως διαπιστώνετε αφιέρωσα πολύ χρόνο, για σας) και χαίρομαι που μου δώσατε την δυνατότητα να προσφέρω κάτι στον Ελληνισμό σας. Δεν είμαι ούτε ιστορικός ούτε θεολόγος αλλά ανατράφηκα Έλληνας από οικογένεια μαχητών Ελλήνων, που έχυσε αίμα στους αγώνες του Ελληνισμού και θεωρώ υποχρέωση μου να τιμήσω το αίμα τους. Κι εμένα μου τα είπαν κάποτε κάποιοι γνώστες, έσκυψα ευλαβικά στο μεγαλείο του Ελληνισμού και τα μελέτησα πριν τα εμπεδώσω.
Εύχομαι το ίδιο και για σας, όντας σίγουρος ότι σύντομα θα με αγαπήσετε, που σας έδωσα το έναυσμα να μάθετε την Αλήθεια.
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ και όπως είπε ο ηρωικός κυβερνήτης Καποδίστριας (που “έλληνες” δολοφόνησαν, όπως τον Σωκράτη – μην τα ξεχνάμε) : «ΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ’ΗΜΩΝ, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ’ ΗΜΩΝ»

BAS_4

ΥΓ-Επειδή μέσα στη σιωνιστική παραζάλη που ζούμε ο κόσμος έχει “λαλήσει” επιτρέψτε μου να δώσω μια νότα χαράς στους ταλαιπωρούμενους Έλληνες >

https://www.brighteon.com/be6031a1-82ec-410b-ab95-2ecbd8469426

Tags: slide
Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Αποστόλου. Βόρειος Ήπειρος: Από το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας στα επεισόδια του Zvërnec…
Slider

Αποστόλου. Βόρειος Ήπειρος: Από το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας στα επεισόδια του Zvërnec…

by admin
5 ώρες ago
Παρασκευή Σιδέρη: Τσίπρας, Σαμαράς, Μητσοτάκης: Η τριάδα της καταστροφής – Μία μία οι προδοσίες που έφεραν την Ελλάδα στο χείλος
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Παρασκευή Σιδέρη: Τσίπρας, Σαμαράς, Μητσοτάκης: Η τριάδα της καταστροφής – Μία μία οι προδοσίες που έφεραν την Ελλάδα στο χείλος

by admin
22 ώρες ago
Μακρυγιάννης: «Ανατινάξεις – Από τη φρεγάτα “Ελλάς” στους εκσκαφείς της Μαυροπηγής: Η ιστορία της προδοσίας και η καταστροφή του λιγνίτη»
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Μακρυγιάννης: «Ανατινάξεις – Από τη φρεγάτα “Ελλάς” στους εκσκαφείς της Μαυροπηγής: Η ιστορία της προδοσίας και η καταστροφή του λιγνίτη»

by admin
1 ημέρα ago
Από τα Σόδομα στα Γόμορα – Ο παπα-Ηλίας Υφαντής προειδοποιεί: “Οι πολιτικοί είναι νεκροί, μην τους ακολουθείτε”
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Από τα Σόδομα στα Γόμορα – Ο παπα-Ηλίας Υφαντής προειδοποιεί: “Οι πολιτικοί είναι νεκροί, μην τους ακολουθείτε”

by admin
1 ημέρα ago
Next Post
Κορυφώνονται οι διαμαρτυρίες έναντι του υποχρεωτικού eμβολιασμού – Εμπεριστατωμένο εξώδικο 23 Ιατρών Καβάλας – Ακούστε τη συνέντευξη

Κορυφώνονται οι διαμαρτυρίες έναντι του υποχρεωτικού eμβολιασμού - Εμπεριστατωμένο εξώδικο 23 Ιατρών Καβάλας - Ακούστε τη συνέντευξη

Δρ. Rima Laibow από το 2009: «Σύντομα ο κόσμος θα έρθει αντιμέτωπος με μαζικούς αναγκαστικούς εμβολιασμούς»!

Δρ. Rima Laibow από το 2009: «Σύντομα ο κόσμος θα έρθει αντιμέτωπος με μαζικούς αναγκαστικούς εμβολιασμούς»!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr