Απορία μου μεγάλη γιατί ρε παλικάρια της ΧΑ δεν βγάλατε το βίντεο την προηγούμενη εβδομάδα, πριν του νομοσχεδίου για το γάλα ,φάρμακα,ψωμί τις τράπεζες και ,και ? Ας απαντήσω με ερώτηση για να περάσει το νομοσχέδιο πραξικόπημα ?και κλίνω με απορία βρε μπας και μας δουλεύουν η ΝΔ
με την ΧΑ ????Φιλες και φιλοι συγνώμη δεν μπορώ να συνεχίσω γιατί ήταν όνειρο και ξύπνησα ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
Fontas Katsikias Samothraki







