ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ….ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ….ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ “ΦΤΩΧΕ” ΕΛΛΗΝΑ. ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ “ΔΙΚΕΣ” Μ(Σ)ΑΣ.. Ο ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ….Η ΜΟΝΣΑΝΤΟ ( έλεγχος τροφής) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ….ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Η πάλαι ποτέ κολλητή της Κλίντον και της Ράις δεν έχει ιδέα πως φτάσαμε μέχρι εδώ…ούτε για την ψήφιση του μνημονίου μάλλον θα έχει….ρε τους βλέπετε;; Eίναι η άνεση του πλούτου και της αλαζονείας…δίπλα έχουμε και τον κύριο star channel του Βαρδή…του Βαρδή της Αγροτικής…..με την πλούσια ελληνική γη….Τρομερές συμπτώσεις. Αυτή η περίοδος πρέπει να είναι η καλύτερη για όλους αυτούς. Χρυσές δουλειές…με εγγύηση το κράτος.







